Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dekoezegtboe schreef:waarschijnlijk zal ik er zelf niet inpassenal die truitjes zijn zo klein daar kom ik met mijn D-cup echt niet in
arno8 schreef:evita_ schreef:@Arno, zou het niet helpen als je een andere merrie in de wei erbij zou zetten. Zo'n hitsige die zo gaat staan dat Volare er wel op moet springen? En dan Vanila dan zo jaloers wordt, of Volare gaat inzien dan Vanile de ware is..zodat het goed tussen die 2 komt?
Was even aan het brainstormen. Wil mijn merrie volgend jaar laten dekken dus was aan het kijken voor een hengst en alle dingen aan het bedenken die er achter weg kunnen komen. Is nog niet makkelijk 1+1=...
Dat zou inderdaad een idee zijn en ik ken ook een goede dominante merrie die ideaal zou zijn, alleen dan zou die ook gedekt worden en dat schiet dan ook weer niet op. Maar ergens heb ik een beetje een heel klein vermoeden dat het al gebeurd is tussen die twee, maar misschien hoop ik het gewoon heel erg. Maar toch is Vanilla wat anders, soms heel kribbig, en soms opeens heel rustig.
Maar dat kan ook de hengstigheid of de frustratie aann Volare zijn...
arno8 schreef:Waar gaat het verslag over?