[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Susan_

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:21

Hoi daar ben ik ook weer Clown
Vandaag is Zalinda naar binnen gekomen en staat nu op stal.
Heeft wel een groot voordeel nu kunnen we haar beter voeren en in de gaten houden Lachen
Zalinda heeft een probleem met haar kiezen, waardoor het eten van gras en kuil wat moeilijker gaat.
Maar omdat ze zo groot is en volop in de groei, zal een beetje extra voer haar alleen maar goed doen, ook kunnen we nu haar been beter verzorgen ze heeft een paar rake klappen gehad in de koppel (was ook wel nodig beetje opvoeding Clown )
Wel gaat ze nog elke dag een paar uur naar buiten met het koppel waarin ze deze zomer heeft gestaan (ik had dat ze een halve dag naar buiten gingen, vind ik voor een pensionstalling best veel)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:30

Auky schreef:
Dankje. Ben er effe helemaal klaar mee, met school, met mn ouders, met dat gezeik rond dat paard. Bah.

Jeetje Auk.. ik hoop dat er nu snel een oplossing komt, want dit is echt vervelend.. Ik duim voor je ! Ach gut

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:36

Auky schreef:
Dankje. Ben er effe helemaal klaar mee, met school, met mn ouders, met dat gezeik rond dat paard. Bah.

ik weet niet precies wat er speelt, maar succes en ik hoop dat er snel duidelijkheid of een oplossing voor je komt

Succes

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:38

@ Vis; waarom lees je niet gewoon een samenvatting ervan ? Of zijn die toetsen echt zó geniepig. Nagelbijten / Gniffelen Dat is erg. Vind je engels zo moeilijk dan ? Ik wil best bijles geven. Haha! Sprak het al bijna vloeiend toen ik een jaar of 6 was. Iemand hier goed in economie ? Tong uitsteken

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 18:59

Ik moest ook ooit eens een engels boekje lezen voor school. Moest een boekje zijn uit de school bibliotheek. Zag ik daar een boekje staan waar ook een film van was *LOL* Dat was nog eens handig. Ik had voor het verslag een 9. Kon ik wel gebruiken, ik ben zo'n ramp met talen.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 19:08

HAHA zo probeer ik het ook altijd te doen len, maar dan meer omdat ik geen zin heb om het boek te lezen. Nagelbijten / Gniffelen Want talen is niet mijn slechte kant.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 19:21

Stil hier Schijnheilig

Ik moet vanavond een wasmachine halen

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:21

Het hele hoeven-probleem is thuis besproken, komt erop neer dat de ijzers er nu gewoon onderuit gaan Go jij! Go jij!
Even afspreken met Rixta wat betreft de bekapster en dan is mijn paard EINDELIJK ijzerloos!!!!!
(kan me voorstellen dat jullie nieuwsgierig zijn hoe dat nou ineens zo komt, daarover mag uiteraard weer gePBt worden Clown)

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:27

Gefeliciteerd auk!!!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:32

Super Auk ! Gefeliciteerd ! Go jij! Go jij!

Help je me nu mijn ouders om te praten Nagelbijten / Gniffelen ?

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:37

Fijn Auk van mij ook gefeli!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:51

Super Auk!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:52

Goed zeg Auk

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 23:27

mooi Auk.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 00:05

Heej, TL, je bent er weer !

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 00:07

Hmm ze is alweer naar bed ook Clown

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 00:11

HAHA ja, maar ik bedoel, ze zei laatst dat ze zich even terug zou trekken ! Leuk dat ze weer terug is. Lachen

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 00:12

Dat snapte ik Knipoog

Ga ook m'n nest opzoeken, morgen weer les tot half 5.. Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 00:15

HEHE. Eindelijk klaar met Geschiedenis voor morgen, Engels (stuk of 120 zinnen Rolleyes ? ) lees ik morgen wel door. Is en die zinnen en een brief, maak me ik me lang niet zo druk over als Geschiedenis, alhoewel.. ik ken het nu wel, eindelijk. Hoop ik.

Voor Engels zoek ik altijd boeken op waarvan films verschenen zijn, of ik lees het vertaalde boek in het Nederlands, heb meestal wel beters te doen/lezen Doei, doei

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 00:18

Hee Mirth, jij had toch vandaag economie ? Hoe ging dat ? Ik heb het morgen.. Ben nu al héél erg zenuwachtig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 00:22

Keet was vandaag beetje chaggie. Niet tegen mij, maar tegen de rest wel. Vorige week had de koe waarmee ze staat der in der bil geprikt; Sindsdien gaan de oren ernstig plat als de koe ook maar vanaf 3m één blik op Katie werpt. De jaarling waarmee ze staat mocht vandaag niet bij mij in de buurt komen. Eerst het halster om doen, waarbij Katie met der enorme gestalte dwars door haar heen liep, en toen vervolgens de eenmaal los bij mij stond, werd ze met een hoop dreigingen met de achterhand uit mijn buurt gehouden (als ze dat nou ook ff doet bij die pony die de gewoonte heeft mij aan te vallen Clown ! ). De Fjordenburen waarmee ze altijd per se wil 'babbelen' als ze in de bak staat waren oninteressant, ze voelde zich vast verheven boven die boerenknollen Vork . And go on.. Hormonen ofzo? Joost mag het weten.
Ze heeft al een aardige vacht nu, vooral der buik is heel lief donzig en zacht Lovers .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 00:23

Hoe Eco ging? K.U.T. Schijnheilig
Echt afgrijselijk, voordat we het lokaal inliepen zei ik nog zo 'Ik hoop dat het niet zo'n 4vragen proefwerk is' (voorspelt niet veel goeds als de duur van het pw zelf 90min is). En já hoor, het waren er 5. Eén heb ik niet ingevult, 1 afgeraffelt, 1 maar wat gedaan en die andere 2 heb ik misschien net aan goed. Dus ja, super. Rolleyes

Heel veel succes morgen!!

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 00:24

Auky schreef:
Het hele hoeven-probleem is thuis besproken, komt erop neer dat de ijzers er nu gewoon onderuit gaan Go jij! Go jij!
Even afspreken met Rixta wat betreft de bekapster en dan is mijn paard EINDELIJK ijzerloos!!!!!
(kan me voorstellen dat jullie nieuwsgierig zijn hoe dat nou ineens zo komt, daarover mag uiteraard weer gePBt worden Clown)

Super Auky! Fijn voor je paardje!
Ben wel erg nieuwschierig hoe dit tot stand is gekomen , en of er ook andere afspraken gemaakt zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 00:24

Onder het bijlezen heb ik trouwens al 3x je ava zien veranderen Jet, ben je nou eindelijk tevreden Sigaar ?

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 04:21

Iemand een mug overkopen? dat beest laat me niet met rust en ik ben al 3 dagen wakker geworden en naar de huiskamer verhuisd Boos!
Kan dat ding gewoon niet overdag zoemen als ik er niet ben Pling

Morgen weer een sollicitatie waar ik, edit vandaag een sollicitatie Knipoog waar ik gisteren een intake gesprek voor had, ben benieuwd of het iets is Ja
Minder uren meer betaald maar ook weer eerst een half jaar contract.

@Lenneke met dit rare weer krijgt Shy ook altijd van die rare dingen, nu heeft ze het uitgevonden dat ze kan steigeren als er iets engs is maar alleen als ik er naast sta, erop doet ze het weer niet Verward
En dat getril, gezenuw en gedraai komt bij Shy ook voor bij de seisoens wisselingen.

Nou ik moet maar weer eens naast mijn vriendje kruipen, die is er morgen weer niet dus moet ik nu maar ff van zijn gesnurk genieten Tong uitsteken