Auky schreef:he bah Shyla, wat naar!
Toch hopen dat het gewoon de pony's onderling zijn geweest.
Sterkte!
thanks
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Auky schreef:he bah Shyla, wat naar!
Toch hopen dat het gewoon de pony's onderling zijn geweest.
Sterkte!
evita_ schreef:@Arno, zou het niet helpen als je een andere merrie in de wei erbij zou zetten. Zo'n hitsige die zo gaat staan dat Volare er wel op moet springen? En dan Vanila dan zo jaloers wordt, of Volare gaat inzien dan Vanile de ware is..zodat het goed tussen die 2 komt?
Was even aan het brainstormen. Wil mijn merrie volgend jaar laten dekken dus was aan het kijken voor een hengst en alle dingen aan het bedenken die er achter weg kunnen komen. Is nog niet makkelijk 1+1=...
Shyla25 schreef:Jullie gaan het niet geloven.
Kom ik net bij de wei staat Shy in een hoekje met der kont tegen een hek, dit zou mijn niet opvallen als het zou regenen, helaas het was droog.
Dus ik ga naar het hek en roep, komt mijn pony gehinkt op 3 benen 2 stapjes naar voren en kijkt mij aan van "moet ik echt komen?".
Rechtsachter is de kogel kompleet opgezwollen, de huid is behalve de wondjes die ze al had helemaal heel
Ze steunt er niet op en trekt hem meteen omhoog als ik eraan wil komen.
In overleg met de DA staat ze nu in het andere weiland, alleen. Ze moet gewoon de medicijnen blijven krijgen.
Mocht het woensdag nog niet dun zijn of wil ze er nog geen druk op zetten dan moeten er foto's van gemaakt worden.
Dus nu duimen dat het morgen weer dunner is, ik moet er niet aan denken dat het gebroken is
Mijn vriendin (eigenaresse van de andere pony) is ook gaan nadenken en we gaan nu minimaal 3x per dag kijken bij de wei. We hebben door het gedrag van de pony's een raar idee dat ze misschien niet elkaar slaan maar geslagen worden.
Shy is opeens bang voor beweging bij haar hoofd (ik sla haar echt niet) en die andere pony was van de week ook al gek aan het doen bij het opzadelen (kompleet panisch voor het dekje).
We gaan dus opletten en hopen dat het beter gaat met Shy en we geen rare dingen meer vinden.
Morrie schreef:nou arno, er is maar 1 manier om erachter te komen of het gebeurd is: koop een zak worteltjes, stop een worteltje in de goede achteringang bij Vanilla, wacht even, haal het er weer uit en als er aan gesabbeld is, is ze drachtig(Belgische echo)
Morrie schreef:nou arno, er is maar 1 manier om erachter te komen of het gebeurd is: koop een zak worteltjes, stop een worteltje in de goede achteringang bij Vanilla, wacht even, haal het er weer uit en als er aan gesabbeld is, is ze drachtig(Belgische echo)