Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Arabesk schreef:Cookies schreef:He Ara, gefeliciteerd, goed joh!!!!!
dankje.
Hoe gaat het met jouw conditie (als een ouwe krant)? Ik heb besloten nu elke avond even náást mijn paardje te gaan lopen en stukjes rennen ipv met mijn dikke kont erop. Na drie dagen dat gedaan te hebben kan ik nu wel vier trappen achterelkaar op zonder te stoppen. Sta wel hijgend bovenaan dat wel
.
Anouar15 schreef:Kijk eens op de eerste pagina van dit topic. Misschien staat daar wat bij.
Wel goed trouwens dat je je paard natuurlijk wil laten bekappen
nienke07 schreef:Ik heb net Bruut eens even uit het land geplukt om onder zijn voeten te kijken ... viel reuze mee.. beetje gevijld, niet veel gesneden, want meneer wenste niet zo lang zijn voeten omhoog te houden... mooie holle blanke hoefjes... wel wat overgroeid steunsel, maar niet half zoveel als dat hij afgelopen winter steeds had... en dat terwijl ik wéken niet onder zijn voeten had gekeken...
nienke07 schreef:@fancylover: De bekapmensjes van Alytuiere, wonen redelijk bij jou in de buurt:
Lynn en Marjan
Lynn heeft mij de beginselen van NH bijgebracht... (Mijn paardje wist het allemaal al ... van nature...![]()
) Ik heb geen bekap ervaring met hem...misschien kan Alytuiere daar meer over vertellen??!!
Buitenzinnig schreef:Conclusie: Die DA geeft een goede diagnose en dan gaat hij het weer met lapmiddelen verhelpen?????![]()
Er wordt wat af gebiljardeerd in NL...er zijn hele paardenrassen die biljarderen...mòèt dat nou echt verholpen worden???![]()
Oh...Nienke...hier is een kloddertje Traumeel...doe maar op je kin
opala schreef::D Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding. Met recht heb je nu een kater
nienke07 schreef:..Over katten gesproken... voor wie het nog niet gezien heeft... wij hebben vandaag iets wonderlijks meegemaakt met onze kater Ollie...
HIER....