Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faux schreef:Jeetje arno.. En wat was de reden dat je ernaartoe ging ? Ik zou het niet aan kunnen zien..
Lenneke_ schreef:Ik zou daar ook niet heen durven
Dan kom ik met veel te veel shetlanders thuis
Lenneke_ schreef:Anouar doet de laatste tijd een beetje vreemd. Niet elke dag, maar vandaag weer.
Bij de schuur is zo'n paaltje waar ik hem vast kan zetten. Normaal is hij heel makkelijk. Bind ik hem vast en blijft hij gewoon staan.
Maar de laatste tijd raakt hij steeds helemaal in paniek als ik hem daar neer zet. Wordt hij vrezelijk onrustig, gaat hij helemaal staan trillen, kan geen moment stil staan, kijkt alleen maar doodsbang om zich heen en schijt de hele boel onder.
Het gebeurd niet elke dag, gisteren was er niks aan de hand, maar zaterdag gebeurde precies hetzelfde.
Er is nooit iets gebeurd daar ofzo.
Echt heel vreemd. Hij is normaal nooit zo paniekerig.
_angela_ schreef:@ esther: je hebt een beetje een oud onderschrift... 2 sept 2006 is al een hele tijd terug.... (de open dag)
Auky schreef:Ga nu eens richting Auk, klein stukje wandelen.
Vanavond even thuis bespreken wat we nu verder doen wat betreft Auk/eigenaar/kostenverdeling en dan kunnen we wss weer een discussie aangaan met de eigenaar.
Auky schreef:Ga nu eens richting Auk, klein stukje wandelen.
Vanavond even thuis bespreken wat we nu verder doen wat betreft Auk/eigenaar/kostenverdeling en dan kunnen we wss weer een discussie aangaan met de eigenaar.