Ik schrijf mijn visie over iederwijs... dat is weer een nieuwe manier van les geven. het komt er op neer dat de kinderen zelf weten wat wanneer hoe ze wat gaan leren....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anouar15 schreef:marina schreef:anouar: er staat zo'n netje die jij bedoeld voor 25 eurie bij ea
Maat L en XL. Ik denk dat dat wat groot is voor Anouar z'n kleine neusje
marina schreef:Ik ben vandaag vrij, ik hoef alleen maar een beetje te studeren en paard te rijden vandaag
dekoezegtboe schreef:IMJ dat ben ik dus nu aan het uitzoeken... Is iederwijs geschikt voor iedere leerling.ik denk dat ik al wel weet van niet
![]()
Ik ken een meisje dat op het iederwijs zit. ze is niet heel erg slim en sociaal en zat eerst op het reguliere VMBO. hier werd ze erg gepest. toen is ze overgestapt naar iederwijs. ze is nu wel heel sociaal geworden maar kennis heeft ze nog niet
evitatinkle schreef:Arabel is er vaak niet bij met haar hoofd. Ze doet alles wel, maar half. Gisteravond weer even 'gedressuurd'. Ging goed, ze was bijzonder rustig maar echt boeiend vind ze het niet. Ik kan haar maar niet uitleggen dat iets nieuws leren makkelijk is, maar dat perfectioneren veel meer moeite kost. Ze is slordig, soms luisterd ze wel naar een commando, en een minuut later maar half.