Lukt het met je economie Mirth ?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

helaas. 
Ik heb dan geen bos, maar kan wel lekker naar buiten gaan met hem ! De polder door.
Indd lekker naar je paardje
Ik ga ook maar es effe omkleden en naar buiten. Ze nog wat hooi en muesli geven en dan wandelen.
Ben heel erg misselijk en blijf ook thuis vandaag, ben bang dat ik me met mijn eigen kook kunsten heb vergiftigd ofzo
Dat ga ik zo ver *** en.
Woeps. Succes ermee !
Visconti schreef:Ik heb morgen een proefwerk engels over een boek, ben nog maar op de helft, heb nog 200 blz te gaan

Dus dat gingen we oefenen en na 10 min. stondtie met zn voorbenen op een put, en liep hij zonder problemen [ in draf zelfs ] over een 60 heen.
*Trots. Daarna even naar de übergrote wei aan de overkant, even losgelaten en crossen dattie deed joh ! Keihard heen en weer galloperen en draven, hij vond het heerlijk. Jammer dat ik hem daar niet altijd op kan zetten.
_angela_ schreef:Visconti schreef:Ik heb morgen een proefwerk engels over een boek, ben nog maar op de helft, heb nog 200 blz te gaan
lees ze.... (krijg je dat nog voor elkaar??)
ik lees echt traag, (dyslextisch) en dan ook nog in het engels. En ik heb geen puf, zit nu al weer te bokken
(slecht he)