Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LisaxxRody schreef:Ik vind dit wel normaal.
Waarom ?
Omdat ik overtuigd ben door de TS.
Een paard met -20 in de kou laten staan zonder deken is zeker ook normaal? ( voorbeeld van NH ).
anne_bento schreef:LisaxxRody schreef:Ik vind dit wel normaal.
Waarom ?
Omdat ik overtuigd ben door de TS.
Een paard met -20 in de kou laten staan zonder deken is zeker ook normaal? ( voorbeeld van NH ).
Ik weet dat "onze" paarden niet te vergelijken zijn met paarden in de natuur, maar daar staan ze toch echt ook zonder dekens, ongeacht het weer.Daar kan een vacht zich prima op aanpassen.
IndianLady schreef:Ik ben bang dat ik het antwoord al weet. Is dit die vreselijke man die zijn paarden omtrekt zodat ze alleen maar kunnen gaan liggen. De rijbak ziet er een beetje uit als een overdekte renbaan?
Er hebben toen ontzettend veel filmpjes van hem op Links gestaan.
LisaxxRody schreef:Ik zit hier nu letterlijk met spijt weg te kijken hoe ik net dacht.
zit allemaal filmpjes te kijken en vind het steeds verschrikkelijker te vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=VKkl8jbe0Ks
dit was de druppel.
sflj schreef:LisaxxRody schreef:Ik zit hier nu letterlijk met spijt weg te kijken hoe ik net dacht.
dit was de druppel.
Pff, is dat niet wat overdreven?
Hoe zou jij dat oplossen dan? Ben errrg benieuwd! Lief vragen of ie het alsjeblieft niet meer wil doen soms?
sflj schreef:LisaxxRody schreef:Ik zit hier nu letterlijk met spijt weg te kijken hoe ik net dacht.
dit was de druppel.
Pff, is dat niet wat overdreven?
Hoe zou jij dat oplossen dan? Ben errrg benieuwd! Lief vragen of ie het alsjeblieft niet meer wil doen soms?
IndianLady schreef:Ik ben bang dat ik het antwoord al weet. Is dit die vreselijke man die zijn paarden omtrekt zodat ze alleen maar kunnen gaan liggen. De rijbak ziet er een beetje uit als een overdekte renbaan?
Jahoor ik had gelijk.![]()
Afschieten zouden ze hem moeten
Joke_x_Remy schreef:IndianLady schreef:Ik ben bang dat ik het antwoord al weet. Is dit die vreselijke man die zijn paarden omtrekt zodat ze alleen maar kunnen gaan liggen. De rijbak ziet er een beetje uit als een overdekte renbaan?
Jahoor ik had gelijk.![]()
Afschieten zouden ze hem moeten
Helemaal mee eens..
En als afschieten niet mag, dan steken ze hem maar in een gesticht
Woogy schreef:@ Indianlady: Ik ben er geweest, heb zelf een paard getapt kan je 1 ding zeggen het heeft niks te maken met een paard omtrekken, mensen zien enkelt de films en zetten oogkleppen op. Onbekend maakt onbemind...
LisaxxRody schreef:Nee misschien is kijken hoe hij er al op springt?
Je kan het ook met respect doen.