Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

doet het altijd goed als er niet-Parellies in de buurt zijn, te herkennen aan de verschrikte blikken
. Heb lekker genoten van wat ik gezien heb.

Morrie schreef:klassieke grap van de dag:
moeder Lovelance en ik wilden weten hoe lang een string is, dus gewapend met een centimeter grepen we Jannico in z'n kraag in een volle verkoopkraam met de vraag: mogen we jouw string even opmeten ???![]()
doet het altijd goed als er niet-Parellies in de buurt zijn, te herkennen aan de verschrikte blikken
![]()
En hoe lang was ie nou?

Morrie schreef:1.75..... flinke string dus en nog 50 cm te kort voor mijn paard.... ikkrijg de Parelli string met een mogelijkheid omz'n hals geknoopt, kom een stuk te kort net zoals bij het XXXXL Parelli halster.....(hadden ze speciaal voor mij uit Zwitserland laten komen toen).... maar gelukkig worden ze nu gewoon op maat geknoopt voor ons.....
Groot.

Ja.
En ik ben er veel blijer mee als verwacht, ik deed alles met stem, lichaamstaal of met de driving game en friendly met een zo hard mogelijk zweepje. Maar hij is toch wel heeel fijn.