*spreek even voor mezelf*
ik heb bovendien het hele verhaal van de TS op het andere forum kunnen volgen........ en hier staat het halve verhaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sflj schreef:Arabesk, even een vraagje, ben gewoon nieuwschierig; heb jij de cursus bij Paardnatuurlijk gevolgd?
Ik kan & wil niks over jouw hoeven zeggen hoor maar vind het zo gek dat ze daar steeds over doorzeuren in "het" topic. Daar gaat het toch helemaal niet over?
smurf schreef:oh god, de volgende: viewtopic.php?f=3&t=386084
alleen al dat natuurlijk bekappers tussen aanhalingstekens staat...... zegt alweer genoeg.....
Citaat:Maar had jij nou ook die cursus bij Frans Veldman gevolgd?
smurf schreef:voorlopig niet, hij zit in Amerika...... pas als de overgroeide steunsels van de achterhoeven echt duidelijk loslaten of als er iets vreselijks gebeurt (scheuren ofzo)
smurf schreef:Citaat:Maar had jij nou ook die cursus bij Frans Veldman gevolgd?
als dat voor mij was: ik heb de cursus bij Horses Go natural gedaan omdat Drente ver buiten mijn bereik-cirkeltje ligt.
Arabesk schreef:Smurf hoe is het afgelopen bij de ARBO arts?
Antheman schreef:Arabesk schreef:Smurf hoe is het afgelopen bij de ARBO arts?
Was dat vandaag??
Sorry dat ik er niet naar gevraagd heb.
Cookies schreef:Is de blubber nog niet opgedroogt? Bij ons is alles al een paar dagen weer droog. Mag je weer werken van de ARBO??
Zit iedereen op zijn handen *kijkt streng rond* ! Laten we hopen dat ze binnenkort weer wat anders vinden om over te emmeren. Laag diep en rond rijden, of de slofteugel of i.d.
Antheman schreef:Dit is idd Sugar, Missy haar hoeven zien er wel wat anders uit (minder).Fijn dat je ons meedeelt in de hoeven van sugermiss, of is dit de andere?
Ik zie ook geen geultje, snap ook niet zo goed waar je die bedoeld?
Is de witte lijn zo verbreed?