Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. 

xxdomiixx schreef:Klinkt als een fijne stalling woepsie! wat voor een les heb je?

farahdiba46 schreef:Klinkt goed de nieuwe stal, behalve die 2 hooinetten per dag. Ik denk toch dat hij meer nodig heeft dan dat, zeker als hij geen krachtvoer krijgt. In ieder geval veel succes!
!
. Die kent Harvey nog niet en mij ook niet, dus ze wilde het zekere voor het onzekere, zeker nadat ze hoorde dat het 4 maanden geleden wasvoor ons.
.
Maar zij wilde het graag, en ik snap dat wel.
Hebben we toch 4 maanden naartoe gewerkt!
Daar mag je trots op zijn.
farahdiba46 schreef:Fijn hoor! Harvey is wel toch gewoon al beleerd na zijn renbaanperiode?
. Vrij spingen over een drafbalkje nam meneer erg serieus, hij vlóóg eroverheen. Heel leuk om te zien. En vanmorgen een wandeling van ruim 30 minuten over asfalt zonder hoefschoenen (yay!), we zijn een trekker, fietser en auto tegenkomen. De trekker zorgde voor een giraffennek en spanning maar dat kwam omdat de trekker half achter een heg bezig was. Toen hij 'm eenmaal helemaal zag ontspande hij zichtbaar. Dit was tijdens de wandeling, yoga en een eetpauze 

en schijnbaar hebben ze ook op het terrein zelf een track door de weilanden voor buitenritten!