. Welterusten allemaal
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Welterusten allemaal
! Dani62 schreef:Wat een rust hier voor de verandering

Aranel schreef:Ik kom even met de deur in huis vallen in dit topic, geen idee of ik de 'goede mensen' voor me heb
Ik heb een vraagje voor jullie; Ik rijd wel eens freestyle met mijn hafje, gewoon met een halstertouw om haar nek dus. Maar nu zag ik dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=MolXnlx6hCE en het dingetje wat dat meisje om de nek van haar haf heeft, lijkt me veel handiger.
Iemand énig idee hoe dat ding heet en waar ik het kan kopen?
Airiin schreef:Dan zal ik dat morgen maar eens gaan doen, heb het nog nooit eerder gedaan dus ik ben benieuwd! Heb het al van meerdere mensen gehoord maar ik durfde het eerder nooit te doen omdat ik supervaak hoorde dat je eerst 238749825793745943 jaar les moet hebben. Maar ik ga het nu toch maar proberen, als het een beetje leuk is koop een dvd van Lammer Haanstra
) Let niet op het stomme muziekje. Had hele mooie muziek erachter gezet, maar dat mocht niet meer, was auteursrechtelijk beschermd
Bryan Adams.. Maargoed. Ik doe t niet op de Lammert Haanstra manier. Ik krijg les van Marije en die is in training geweest bij Annemarie vd Toorn. Ben heel erg tevreden! 

RedPassion schreef:Rust? Ik moet pagina's bijlezen
Ik denk dus dat ik bij deze toch al af moet haken, het gaat me waarschijnlijk niet lukken om netjes op iedereen te reageren. Veel plezier verder nog!
Wandeling heb me rot gelachen eigenlijk! Meneer vond het zoooooooo leuk en spannend! Oeh schapen! *snork snork* kop dr op, oortjes dr op, dan komt echt de fries in hem naar boven! Maar ondertussen braaf naast me blijven lopen
Je hoort het, ik ben enorm trots dus alvast sorry als ik soms wat kan doordraven over hem
Zwerte schreef:Joviban: lijkt me superleuk, zo'n schriktraining! Wil ik over een tijdje ook gaan doen, heb je nog leuke ideetjes?
). D.m.v. "touch" (aanraken met de snoet) gebeurt het al snel dat ze het 'enge' object in haar mond pakt en er op gaat knabbelen. Steeds sneller loopt ze nu heel nieuwsgierig op vreemde objecten af en hoef ik al niet eens meer een touch te vragen. Wanneer ze er eenmaal met haar snoet kennis mee gemaakt heeft, zal ze het ook vrij snel moeiteloos passeren en er overheen lopen.
, vooral met jonge en/of groene paarden. Ik probeer die van mij ook met zoveel mogelijk nieuwe dingen in aanmerking te brengen. Je hebt daar later zoveel profijt van. Ik kan me mede hierdoor zo moeilijk voorstellen dat de meeste jonge paarden eerst drie jaar de opfok in moeten. Ik zou het allemaal niet willen missen met mijn jonkie...
) die nog een verzorgster/bijrijdster nodig hebben! Het zijn twee ex-renpaardjes van 7 jaar. Ben erg benieuwd en hoop dat het klikt
. JoviBan schreef:RedPassion schreef:Rust? Ik moet pagina's bijlezen
Ik denk dus dat ik bij deze toch al af moet haken, het gaat me waarschijnlijk niet lukken om netjes op iedereen te reageren. Veel plezier verder nog!
Jammer!
Maar op iedereen reageren hoeft toch ook niet? Gaat mij ook niet lukken hoor.
RedPassion schreef:Tja, ik weet het niet, 'hoort' dat niet zo in een HK-topic? Ik vind het zelf wel zo netjes om op mensen te reageren, in ieder geval wel meestal. Ik voel me zo asociaal als ik alleen maar iets over mezelf post, dan lijkt het net alsof ik geen interesse heb in anderen
Dani62 schreef:Ik heb deze week een kennismaking met twee paardjes (en eigenaren) die nog een verzorgster/bijrijdster nodig hebben! Het zijn twee ex-renpaardjes van 7 jaar. Ben erg benieuwd en hoop dat het klikt
.