Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik moet vandaag ook wel voor Eco leren, maar verder vrij dus kan wel achter bokt.
? ] dus ik leg 'm op Rowygo en hij liep de sterren van de hemel en we werden 1e !
Ja. Geen pennydroom ofzo, maar ik ga nu elke avond slapen terwijl ik lig na te denken over allemaal dat soort dingen !

Faux schreef:Ik had trouwens een soort voorspellende droom ofzo vannacht ?![]()
Ik droomde dat iemand mij vroeg of ik mee wilde doen aan een wedstrijd op de manege hier in de buurt, en toen zei ik nee ik rij geen wedstrijden meer omdat ik nu bitloos rij, en toen zei die ander: OOH maar dat mag op déze wedstrijd wel !! Dus ik meedoen aan de wedstrijd natuurlijk, kreeg ik daar een boomloos zadel [? ] dus ik leg 'm op Rowygo en hij liep de sterren van de hemel en we werden 1e !
Ja. Geen pennydroom ofzo, maar ik ga nu elke avond slapen terwijl ik lig na te denken over allemaal dat soort dingen !
En ik wil graag boomloos.

Veel uitgaven aan de stallen enzo. Maar ik denk inderdaad wel dat áls ik helemaal blij met met boomloos, ze zeker na zal denken over het verkopen van die andere ! 
Nammie schreef:He Miirthe , je zou vrij nemen van bokt!! Foei!!![]()
!
?
Ik wil het in ieder geval graag testen ! Ik heb al tijden het dressuurzadel dat ik nu heb, en het bevalt in principe prima, maar ik hoor zoveel positieve verhalen [ ook wel negatief natuurlijk ] over boomloos, dat ik het in ieder geval wél een weekje wil proberen !
Faux schreef:Ik had trouwens een soort voorspellende droom ofzo vannacht ?![]()
Ik droomde dat iemand mij vroeg of ik mee wilde doen aan een wedstrijd op de manege hier in de buurt, en toen zei ik nee ik rij geen wedstrijden meer omdat ik nu bitloos rij, en toen zei die ander: OOH maar dat mag op déze wedstrijd wel !! Dus ik meedoen aan de wedstrijd natuurlijk, kreeg ik daar een boomloos zadel [? ] dus ik leg 'm op Rowygo en hij liep de sterren van de hemel en we werden 1e !
En ik wil graag boomloos.
HAHA. Maar het ging niet om het feit dat we wonnen, meer over dat boomloos zadel. Ik was daar gisteravond heel erg over aan het nadenken enzo. Ik ga er mee slapen en sta er mee op..
Nee valt wel mee. Ik werd ook wakker zo van euhhh penny.
Maarja, ach. Ik weet dat ik geen penny ben.
. Heel NL gaat meteen accuut overstag. Arabesk schreef:Hahahaha, ik zie het al helemaal voor me: Ruiter X komt met haar boomloze zadel binnen en bitloos hoofdstel en rijdt Anky er ff uit, met paard met wintervacht. Heel NL gaat meteen accuut overstag.
HAHAHA.
Gewoon voor het leuke.
Maarja, als Anky dan wint dat gaan alle "normals" weer zeggen; ziejewel ?