Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faux schreef:Ik had trouwens een soort voorspellende droom ofzo vannacht ?![]()
Ik droomde dat iemand mij vroeg of ik mee wilde doen aan een wedstrijd op de manege hier in de buurt, en toen zei ik nee ik rij geen wedstrijden meer omdat ik nu bitloos rij, en toen zei die ander: OOH maar dat mag op déze wedstrijd wel !! Dus ik meedoen aan de wedstrijd natuurlijk, kreeg ik daar een boomloos zadel [? ] dus ik leg 'm op Rowygo en hij liep de sterren van de hemel en we werden 1e !
Ja. Geen pennydroom ofzo, maar ik ga nu elke avond slapen terwijl ik lig na te denken over allemaal dat soort dingen !
En ik wil graag boomloos.
Nammie schreef:He Miirthe , je zou vrij nemen van bokt!! Foei!!![]()
Faux schreef:Ik had trouwens een soort voorspellende droom ofzo vannacht ?![]()
Ik droomde dat iemand mij vroeg of ik mee wilde doen aan een wedstrijd op de manege hier in de buurt, en toen zei ik nee ik rij geen wedstrijden meer omdat ik nu bitloos rij, en toen zei die ander: OOH maar dat mag op déze wedstrijd wel !! Dus ik meedoen aan de wedstrijd natuurlijk, kreeg ik daar een boomloos zadel [? ] dus ik leg 'm op Rowygo en hij liep de sterren van de hemel en we werden 1e !
Ja. Geen pennydroom ofzo, maar ik ga nu elke avond slapen terwijl ik lig na te denken over allemaal dat soort dingen !
En ik wil graag boomloos.
Arabesk schreef:Hahahaha, ik zie het al helemaal voor me: Ruiter X komt met haar boomloze zadel binnen en bitloos hoofdstel en rijdt Anky er ff uit, met paard met wintervacht. Heel NL gaat meteen accuut overstag.