[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:21

smurf schreef:
mensen hou je vas:

teambuildingsdag;

't landje Rembrandtspark A'dam

dat gaan we even fijn opknappen, ze hadden mij perse nodig, ik heb even gegoogeld en er is een kinderboerderij bij, kan ik fijn hokken gaan timmeren en verven en schoonmaken. Mag ik bedanken?????het is begin mei, dan staat morrie op zeker niet op de wei en je bent pas 's avonds laat klaar, je moet en overall aan en werkschoenen, die stel ik wel beschikbaar aan collega's, maar ik ga dus echt niet mee, no way...... ik HAAT klussen, getuige mijn behang dat er al 18 jaar opzit en aan alle kanten van de muren scheurt......

Misschien kun je voorstellen dat ze dat teambuilden bij jou thuis doen? Is alles meteen opgeknapt in 1 dag

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:27

@ Anouar, het trailerladen moet toch nog even wachten. Omdat Wit onregelmatig is, lijkt het toch niet slim om te gaan trailerladen.. zeker als hij right brained gaat, kan de blessure (onbekend wat precies) nog wel eens erger worden. Nog meer hopen dat hij snel weer de oude is dus.

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:31

Anouar15 schreef:
Ik heb geld, een trailer en een auto. Maar ik moet eerst even wat meer ervaring op doen met de auto. Heb m'n rijbewijs pas twee weken

Aanbieding blijft staan hoor
Vertrekpunt is Veenendaal ( bij mij op stal )

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:31

smurf schreef:
smurf schreef:
mijn nieuwe autootje (het rammelende lijk )

Afbeelding

en m'n nieuwe oranje touwhalstertje

Afbeelding

Gave bak!!!

marina

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:33

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:41

anouar: er staat zo'n netje die jij bedoeld voor 25 eurie bij ea

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:06

Wat bedoelen jullie eigelijk met right brained
Ik ben niet zo thuis in zulke begrippen

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:09

Volgens m'n vader is amerongse berg niet zo heel ver. Hij wil me er vast wel eens heen brengen.
Maar voorlopig heb ik het erg druk.
Over twee weken eerst Kootwijk, dan een weekje zeilen met school, dan twee nachtjes thuis, dan een weekje logeren bij een andere bokker met Anouar, die zondag erop Ommen. En daarna moet ik denk ik weer even bijkomen

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:18

marina schreef:
anouar: er staat zo'n netje die jij bedoeld voor 25 eurie bij ea

Maat L en XL. Ik denk dat dat wat groot is voor Anouar z'n kleine neusje

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:49

Iemand nog een 4-jarige friese merrie hebben?

De merrie van de stalhouder bij ons wordt waarschijnlijk verkocht aan de verzekering omdat ze trekt met dr achterbeen. Zo sneu... het paard is verder kerngezond, ze kan dus alleen niet uitgebracht worden op de keuring

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:08

bij ons staat een Merens ruin te koop, een hele echte: als je naar hem wijst, kan je hem van de maan ophalen..... maar van een afstandje is ie leuk om te zien.
we hebben ook een Merens merrie staan (niet te koop) die is precies zo, ietsje minder schrikkerig voor mensen, maar weer kunstjes met rijden waar je niet blij van wordt

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:27

IMJ schreef:
Wil het je wel leren hoor (pijenenburgerkoek voor je neus en gaan!)

lekker ding ben jij, ik doe SouthBeach dieet en mag dus geen ontbijtkoek.......

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:29

smurf kan je alles vertellen over right-brained en left-brained (en zo heeft smurf ze het liefst!)

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:29

smurf schreef:
IMJ schreef:
Wil het je wel leren hoor (pijenenburgerkoek voor je neus en gaan!)

lekker ding ben jij, ik doe SouthBeach dieet en mag dus geen ontbijtkoek.......

sorry

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:30

smurf, vertel

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:32

ennuh, er is niks mis met smurfs rammelend lijk!! Volgens mij rammelt ie niet eens en de auto ziet er echt goed uit! Ik heb ook een leuke auto (vind ik! een megane cabrio) vooral zomers met het dak er af is ie echt leuk!! Kan geen trailer trekken maar hé, daar gaat ie toch niet in, tenzij hij er bijna dood bij neer valt misschien...

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:33

Zo dacht Anouar ook over, nu sleurt hij mij mee de trailer in als ik niet op let

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:39

maar als ie in de trailer moet, heeft de boy-friend van IMJ nog wel een aardig jeepie hoor

er zijn mensen die véél beter kunnen uitleggen wat left- en rightbraind is dan ik, want die vinden dat ik een rare visie op Parelli heb, dus ik leg niets meer uit, ik laat het graag aan de kenners over

ik heb ze het liefst left-braind dat klopt, zowel paarden als mensen

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:40

Zijn die kenners ook hier?
Dat maakt het voor mij iets makkelijker om dit topic te volgen.
Doe anders een poging, smurf. Niet dat ik er iets mee wil doen, maar dat ik een beetje een idee heb waar jullie het over hebben.

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:41

Het is op verschillende manieren geprobeerd (de harde en de zachte) Uiteindelijk waren er twee balken (sprongbalken) doormidden, hij besloot langs de wagen te vluchten en in zijn gang * krak*! Een zweep in tweëen (ik kreeg hulp van mensen die nog nooit een paard niet in de wagen hadden gekregen (je kent ze wel) en toen ik de zweep zag aankomen was het al te laat, gelukkig begaf de zweep het direct en heb ik het laden direct gestaakt ). Ik heb de veewagen ingeruild voor een zeer lage trailer en 4 nieuwe (rustige) mannen gecharterd die hem echt heel relaxed beentje voor beentje de trailer in wilden tillen (letterlijk) en toen besloot meneer zich te laten vallen, ik was toen een uur of 6 verder en dacht bij mezelf, ik ga wel lopen naar de plaats van bestemming. Dat ging heel wat gemoedelijker. Ik wilde het altijd nog weer eens proberen maar dacht dat het beter was het eerst maar even wat rust te geven .

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:43

Heel herkenbaar voor mij

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:46

smurf schreef:
maar als ie in de trailer moet, heeft de boy-friend van IMJ nog wel een aardig jeepie hoor

er zijn mensen die véél beter kunnen uitleggen wat left- en rightbraind is dan ik, want die vinden dat ik een rare visie op Parelli heb, dus ik leg niets meer uit, ik laat het graag aan de kenners over

ik heb ze het liefst left-braind dat klopt, zowel paarden als mensen

-> jeepie:

-> l en r-braind en rare visie: *pffft* je doet het toch lekker met Mor? en daar gaat hem om, ongeacht wat een ander er van vindt en volgens mij hebben de mensen die dat vinden zich niet in parelli verdiept, ofwel?

Volgens mij heeft het iets te maken met het feit dat een rightbraind paard doet zonder te denken en dus schrikkeriger en minder makkelijk te corrigeren is en een left-braind paard denkt voor ie doet, toch? even zo in 't kort (en dat voor een niet-parelliër?)

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:50

Ik snap het al. Heeft met de twee verschillende hersenhelfden te maken. Het kwartje is gevallen.
Ik weet wel wat het is, maar kende die benaming niet zo.

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:54

(ik hoop wel dat 't een beetje klopt en dat ik straks niet heel parelliënd bokt over me heen krijg *hihi, gaat vast bladeren in gouden gids onder "O" van onderduikadressen*)

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:55

Ik zat al te denken aan een of andere moeilijke parelli oefening