Mogge, of bijna middag alweer.... Het zonnetje schijnt!!! En, ik ben bijtijds klaar vandaag dus dat komt mooi uit. Vorige week probeerde ik een aantal dingen te veranderen en ipv knippen, quote hij mijn reply's??
Hebben jullie een lekker weekend gehad? Smurf duidelijk wel, die heeft weer wat overwonnen! Misschien dat ik van de zomer de brug wel met je mee oversteek (over de snelweg heen) want ik mis het soms wel hoor!!
Het lijkt mij ook heerlijk een van nature heel relaxed paard tehebben, eentje waar je een kanon naast kunt afsteken ipv eentje die al last van spuitpoep heeft als er heeeel in de verte mogelijk een tijger aankomt! (of een beer).
vroegah (toen je kat nog met een u schreef) kon je hde route van mij nbuitenritjes volgen aan het spoor van mest dat Morrie achterliet, maar gisteren heeft ie maar 1 x gemest en dat zag er nog normaal uit ook, hij was heel relaxed.... nu eens proberen hoe dat is zonder Acoya erbij..... dat wordt 2e Parsdag getest, dan komt er een vriendin van me, en dan gaat er 1 op Morrie en 1 op de fiets mee
Een verdord blad van het één of andere plantje in de verder groene berm is trouwens ook hartstikke verdacht! Kan wel een soort bodemloze put zijn, daar moet je echt ruim omheen lopen en schuin naar blijven kijken hè, kan ook wat uit die put komen. En als je er voorbij bent zit er niets anders op dan gas te geven... stel je voor dat "het" je volgt...
Shy heeft ook dat "race" knopje wat af en toe vanzelf aan gaat Dan ben je lekker aan het draven en WHOESCH weg is ze. Zaterdag ging ze de draver waarmee ik aan het rijden was vol voorbij, nou ja bijna vol want ik hielt nog in Zo hard dat de tranen in je ogen staan en dat kan dus nog wel een tandje harde
Je had mijn stalgenootje moeten horen "ik dacht dat mijn draver snel was"
Je merkt het wel dat ze wil en dan kan je (als de omgeving het toelaat) maar beter laten gaan want als je haar gaat tegen houden gaat het mis. Nu had ik niet genoeg ruimte en moest ik inhouden maar normaal laat ik alles los en juich haar toe (vindt ze geweldig) dan stopt ze eigenlijk (uitzonderingen daar gelaten) altijd aan het einde van het pad. En kan ze zo heerlijk snuiven en daarna mega langzaam stappen.
Morrie is eigenlijk alleen erg bang voor trekkers, vrachtwagens, auto's met aanhanger, injectoren en dat soort dingen.... en ik ben weer heel erg bang voor water (kan dus ook niet zwemmen)......
Ik was lekker vroeg uit vandaag. Heb met een stalgenoot weer een poging gedaan om het draad om de wei zo dicht te maken dat ze er voor de verandering eens niet door heen gaan. Ben benieuwd hoe lang het houdt
hij was nog stoerder: er zat nog een bullbar met verstralers op, maar die heb ik eraf laten halen, dat vond ik té erg.....
Ik heb op m'n werk wel een probleem nu: bij het bedrijf ernaast (NIKE, 5000 werknemers) ligt de parkeerplaats op de schop en zij parkeren nu allemaal bij ons en zo'n Frontera prak je niet even in een hoekje weg.....
Die van smurf is een bakbeest! Ik heb een VW passat stationcar. Met rood itje dus 110 PK. Kan onze 2 plus trailer net trekken. Nou, hij kan het makkelijk maar hij mag het net...