Visconti schreef:*zucht
ik moet eigenlijk nog ontzettend veel voor school doen, maar ik heb echt geen puf
Ik ook, zou nog wat voor sinterklaas gaan zoeken wb lesideeën.. heb net ff zitten googlen. Is wel aardig gelukt.

Ga ik nu de was opvouwen..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Visconti schreef:*zucht
ik moet eigenlijk nog ontzettend veel voor school doen, maar ik heb echt geen puf
Faux schreef:Ik zie inderdaad ook een aantal aanmeldingen van mensen die hier komen vragen waarom ijzers nu eigenlijk zo slecht zijn.. en mensen die bijna niets zeggen. Ik snap dat dat voor sommigen vervelend is.. Ik daarentegen heb me echt aangemeld om echt mee te praten, ik probeer uit alle macht helemaal natural te worden, ik vecht er voor.. Ik kreeg het gevoel dat dat ook niet goedgekeurd werd hier ofzo.. maar nu weet ik door een aantal PB-wisselingen beter. Ik hoop dat er nu in ieder geval geen ergernissen zijn over mij ofzo, dan moet dat gewoon gezegd worden.
e_horse schreef:Is ons menu naturel genoeg ?
marina schreef:e_horse schreef:Is ons menu naturel genoeg ?
Ja hoorWij hadden er nog kaassouflees en groentenkroketen bij mmmm
Faux schreef:Ik zie inderdaad ook een aantal aanmeldingen van mensen die hier komen vragen waarom ijzers nu eigenlijk zo slecht zijn.. en mensen die bijna niets zeggen. Ik snap dat dat voor sommigen vervelend is.. Ik daarentegen heb me echt aangemeld om echt mee te praten, ik probeer uit alle macht helemaal natural te worden, ik vecht er voor.. Ik kreeg het gevoel dat dat ook niet goedgekeurd werd hier ofzo.. maar nu weet ik door een aantal PB-wisselingen beter. Ik hoop dat er nu in ieder geval geen ergernissen zijn over mij ofzo, dan moet dat gewoon gezegd worden.
e_horse schreef:Ik ben altijd wel wat voorzichtig in wat ik zeg: je weet nooit wie er meeleest..
marina schreef:Ik vind het toch wel jammer dat mensen zich nu gaan verwijderen uit dit topic, het was voor de discussie toch vaak erg gezellig
Arabesk schreef:Ook nog hooi gehaald, 15 balen, ik hoef niet meer naar de sportschool
e_horse schreef:Eet je geen vlees?
Is dat eigenlijk natural? Geen vlees eten? Mensen zijn alles-eters toch?
whissie schreef:enneh.... ik zou niet weten in welk "vakje" ik pas
e_horse schreef:"Keep it natural" staat er in grote letters op de site van Parelli.. volgens mij staan zijn paarden op ijzers..