Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
angela88 schreef:@ gouda: volgens mij zitten we kwa paard in hetzelfde schuitje! Wit staakt ook constant als we buitenrijden en geeft dan ook kleine bokjes en hij steigert een beetje. In de bak is hij daarintegen super braaf (als ik hem tenminste wel bijna iedere dag laat werken)
gouda schreef:Ja dat is wel balen. Aan de hand buiten is ze vrij braaf gewoon aan het halster. Best wel een nadeel van op een kleine stal staan dat er niemand is om mee buiten te rijden. Durf gewoonweg niet alleen voorlopig maar baal ondertussen wel van die bak.
Kaylee stapte beide keren braaf weg van stal. Drukke weg over geen probleem tot we op het fietspad met aan beide kanten sloten kwamen. Stond ze in ene stil. Wil je ze vooruit drijven gaat ze of de lucht in of in zn achteruit op de sloot af. Even later gaat ze weer vooruit en denk je dat het voorbij is. Ben je lekker in draf in ene bam stil en vlieg je er dus zowat af. Gek paard.
gouda schreef:Als ik op zorro buiten ree en hij durfde iets niet of deed gevaarlijk sprong ik gemakkelijk op en af.
gouda schreef:Gewoon dr op springen. Weet eigenlijk niet hoe het mij lukt want zo soepel ben ik niet. Zorro is 1.60, Kaylee is 1.65. Kon vroeger ook op mijn verzorgpaard springen die boven de 1.70 was maar wel met klein aanloopje.
Anouar15 schreef:Ik ben vandaag met het touwhalster naar het bos geweest, en voor de zekerheid het hoofdstel eroverheen. Maar ik heb het bit helemaal nie nodig gehad, heb de hele weg op het halster gereden, zelfs een heel stuk flink gegalopeerd. Ik ga nu nog een paar keer met het hoofdstel eroverheen tot ik zeker ben dat ik hem niet nodig heb en dan kan ik lekker bitloos buitenrijden
Buitenzinnig schreef:En jij bent ook heel lang Gouda...met hele lange benen. EN jong....
das niet eerlijk
Pellie schreef:niet schamen! ik ben 1.74 en kom echt niet meer op 1.52 hoor! die jeugdige lenigheid is er wel uit!:D
angela en gouda, jullie paardjes moeten nog wennen aan het alleen buiten rijden misschien? gam vond het in begin ook moeilijk en deed hij van alles om maar weer terug te gaan. nu doet hij dat nauwelijks meer