Goedemorgen (8 uur tijdsverschil, het is hier kwart over 8 zondagmorgen).
Mijn ranch week zit er op. Het was echt helemaal geweldig, ik kan het iedereen aanraden.
Goede paarden, ongeloofelijk hoe vast ter been ze zijn. Ze worden hier trouwens niet echt oud, het leven hier is zwaar voor ze.Kan me ook wel iets bij voorstellen, je zit hier toch midden in de woestijn.
's Morgens worden de paarden die mee gaan gevangen en gevoerd in de corral. Ze krijgen alleen brok als ze moeten werken. De rest van de paarden loopt overdag gewoon los rond. Tegen 5 uur zijn ze allemaal terug, dan weten ze dat ze hooi krijgen. 's nachts worden ze opgesloten in een soort weitje.
Het leukste was de tocht toen we die 2 koeien vonden. Dat is gewoon echt kicken om die koeien op de juiste plek te krijgen. Vooral die 2 koeien werkten dus niet mee.
Het was wel een beetje eenzaam, met 2 oude mensen. In het weekend kwam ongeveer de hele familie over, ook veel jonge mensen. Gisterenavond een groot kampvuur met sterke verhalen haha

Ze zijn allemaal ontzettend hartelijk.
Zometeen ga ik naar het stadje, daar is mijn vriend ook. Dan gaan we nog 2 weken samen rondtrekken hier.
Oh ja, de tennessee walkers worden hier niet met gewichten getraind hoor. Daar begonnen ze hier zelf ook over, dat vinden ze nergens over gaan. Het zijn heel vriendelijke paarden, wel wat heter dan de quarters.
Alle paarden staan hier trouwens wel op ijzers. Als ze gereden worden tenminste, anders niet.
Een van de andere gasten hier was een natural balance hoefsmid uit italie die uiteraard erg geinteseerd was. Ondanks de ijzers glijden de paarden trouwens niet uit op de rotsen...