Buitenzinnig schreef:Heb vandaag 2,5 uur gestapt over de weg (vanwege zere pees is mul zand geen aanrader) en ik ben bang dat ik van de week toch eens moet gaan vijlen *zucht*
hulp nodig?? moet dinsdag middag in de buurt zijn...........
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Buitenzinnig schreef:Heb vandaag 2,5 uur gestapt over de weg (vanwege zere pees is mul zand geen aanrader) en ik ben bang dat ik van de week toch eens moet gaan vijlen *zucht*
jackie schreef:hulp nodig?? moet dinsdag middag in de buurt zijn...........
Sugarmiss schreef:Poe hé 5 uurik vrees dat je mij dan op kunt vegen, mijn knie doet het nu al niet meer na een klein uurtje.
In het begin heb ik de schoenen ook alleen aan gedaan over het harde, maar ik kom op zoveel zandpaden waar toch nog behoorlijke kiezels liggen (prehistorische grindlagen) dat ik ze maar gewoon aan hou.
Anouar15 schreef:Ik vind 5 uur ook wel heel lang. Ik heb na een rit van 1,5 uur al een zere kont
Buitenzinnig schreef:Anouar15 schreef:Ik vind 5 uur ook wel heel lang. Ik heb na een rit van 1,5 uur al een zere kont
fout zadeltje, Anouar
jackie schreef:de morning after pil op vier benen........
Vandaar dat ik in de kootholtes een stukje lamsvel heb zitten. Heerlijk zacht, natuurlijk én houd het nodige aan zand en kiezels tegen.Citaat:ben voorlopig nog niet vaak met die schoenen wezen rijden en vrees dat ze misschien schaafplekken krijgt als ik ze te lang onder laat. ze mag ook altijd zelf kiezen op welk gedeelte van het pad ze wil lopen.
LOL... leuke voor een onderschriftCitaat:Eros; de morning after pil op vier benen........
opala schreef:Een Wintec is prima hoor, maar wil je inderdaad meerdere uren comfi te paard zitten, dan moet je echt een boomloos zadel proberen. Eigen ervaring. Ik kan jullie de Torsion aanbevelen.
Anouar15 schreef:opala schreef:Een Wintec is prima hoor, maar wil je inderdaad meerdere uren comfi te paard zitten, dan moet je echt een boomloos zadel proberen. Eigen ervaring. Ik kan jullie de Torsion aanbevelen.
Laat ik met het idee boomlooszadel maar helemaal niet bij m'n ouders aankomen. Dan ontploffen ze.
Wat kan ik het beste aan droge hoeven doen? Die van Anouar zijn zo droog en keihard, ik kom er haast niet met de rasp doorheen. Hij heeft nogal waterangst, dus iets met veel water (emmertjes) ofzo is niet zo goed idee.
Buitenzinnig schreef:Ik rij buiten met een sidepull...dat is dus ook bitloos. Geen probleem, ook niet door het verkeer heen. Vertrouwen zit tussen je oren.
En àls hij gaat, gaat hij ook met een bit, hoor!