En nu heb ik waarschijnlijk een levenslange ban

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenneke_ schreef:Ik kom even binnenvallen in een heftige discussie
gouda schreef:Ik heb geen tijd om iedere dag te posten wat ik vroeger wel deed. Helaas het werk laat het niet toe. Maar lees wel trouw alles en kan mij nog steeds in jullie ideen vinden. Maar als ik nu zeg dat mijn paard een deken op heeft omdat ze net pas hersteld is (2 jaar mager geweest) ben ik dan geen natural. En omdat ze niet 24/7 buiten staat ben ik dan ook geen natural. Ik zou wel willen maar dat gaat gewoon niet ook al zou ik nog zo graag willen. Sta nu al op stal nr. 5 sinds ik mijn paard heb en nu gaat het weer mis (staat veeeel te weinig buiten) ben er heel depri onder voelt niet goed maar ben ik nu geen natural meer omdat ze nu veel op stal staat terwijl ik dat niet wil.
Lenneke_ schreef:Toen Anouar van de DA op stal moest had ik ook al het idee dat een aantal mensen mij een nep natural vonden.
Maar een natural wil toch ook gewoon het beste voor z'n paard of willen naturals kost wat kost natural zijn ongeacht het paard? Als dit laatste het geval is ben ik geen natural (niet dat ik dat zo graag wil zijn hoor)
gouda schreef:Ah gossie loopt hij altijd los?
Lenneke_ schreef:Toen Anouar van de DA op stal moest had ik ook al het idee dat een aantal mensen mij een nep natural vonden.
Maar een natural wil toch ook gewoon het beste voor z'n paard of willen naturals kost wat kost natural zijn ongeacht het paard? Als dit laatste het geval is ben ik geen natural (niet dat ik dat zo graag wil zijn hoor)