Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smurf schreef:bij mij moet alles in mijn cirkeltje liggen, anders ga ik er niet heen. Mijn cirkeltje is niet zo erg groot, anders had ik nu wel bij Arabesk in Baarle Nassau gezeten....
Citaat:vannacht overgegeven , voel me nu wel weer redelijk, maar nog steeds racekak...
Citaat:(ik was mee, het hele dorp denkt nu dat ik zijn dochter ben)
Citaat:van de zomer was het je nog gelukt toch? Of ging het toen beter omdat je iemand mee had?
Jovarna schreef:...En omdat ik deze auto moest kopen!(was een buitenkansje! Wie is een alfa-kenner? Ik heb nl. een klavertje 4...! ).
Jovarna schreef:Ah, je kent 'm!?
Nog één week wachten; vrijdag kan ik 'm ophalen en lever ik m'n huidige auto in. Ik verheug me erop!
Anya schreef:@Jovarna. Ja we gaan kamperen. Maar het is altijd heel moeilijk om goede akkommodatie voor de paarden te vinden. Omdat we persé wei willen en zonder kruiskruid of zo.
Stal hoeft niet persé. Eind mei kunnen ze best een paar nachtjes buiten staan. Dat ik ze 's nachts op stal haal is meer mijn eigen angst sinds paardenbeul.
Maar we hebben wat gevonden. Enorme lap grond, met eigen vennetje en bosdeel aan de wei. Er staan nu haffen in de opfok op. De wei ziet er goed uit. Geen prikkeldraad of zo. En in het zicht van het huis.
De camping kan mooier (is een beetje een natuurvriendencamping), en er zit overal nog winter aanslag op de huisjes en caravans, maar daar kun je je best een week vermaken. En midden in het bos. Half uurtje rijden met de auto. Met de trainer iets langer, maar goed te doen.