[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:13

Volgens mij heeft die franse meneer geen site.

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:46

smurf schreef:
bij mij moet alles in mijn cirkeltje liggen, anders ga ik er niet heen. Mijn cirkeltje is niet zo erg groot, anders had ik nu wel bij Arabesk in Baarle Nassau gezeten....

van de zomer was het je nog gelukt toch? Of ging het toen beter omdat je iemand mee had?

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:49

Het resultaat van een weekendje Baarle Nassau trouwens:

Van Naomi afgebokt, *auw*
Stallen geschept *redt niet meer het tempo van half jaar terug*
vannacht overgegeven , voel me nu wel weer redelijk, maar nog steeds racekak...

En het eerste veulentje is er!!! Erik noemt hem Handel , hij wil er duidelijk van af. Heb al foto's gemaakt. Piepklein ding, zoontje van Ananoushka en Tommie. Bijdehand geval joh! Hij komt zo naar je toe, om te onderzoeken wat voor alien je bent. En als je de boxdeur openmaakt heeft ie duidelijk plannen om de rest van de wereld te bekijken!

Vandaag gaan ze hopelijk in de wei.

Shyla25

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:50

Ooh Baarn dat is dus op de weg van mijn schoonouders naar mijn ouder of andersom
Kan ik dus toch nog naar mijn favo winkeltje

Nou ik ga zo nu is het droog en kan ik Shy nog naar buiten doen voordat de rest van de beestebende naar buiten moet.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:51

Wat is het toch fijn als de buren duiven hebben zodat je elke ochtend om 6 uur wakker bent

Maar van het weer wordt ik wel heel erg vrolijk

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:55

ja hier in Baarle werd ik ook wakkergekwetterd! In het winderige Noord-Holland vinden ze t nog te koud denk ik daar heb ik ze nog niet gehorod.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:02

Citaat:
vannacht overgegeven , voel me nu wel weer redelijk, maar nog steeds racekak...

laat es raden wei er gekookt heeft.... heb je de koelkast niet opgeschoond toe je aankwam?

Noes een veulen *boem valt van de stoel* arme Noes........

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:04

Erik... ik snap het ook niet...
Ik heb toch echt gelet op wat er in de koelkast zit en alles wat hij heeft klaargemaakt hebben we zelf gekocht gister in de winkel (ik was mee, het hele dorp denkt nu dat ik zijn dochter ben)

Misschien was het de slagroom van Annie... of misschien wel gewoon mijn zwakke maag na de aanslag die er op gepleegd is laatst

Ja Noes moet snel de wei in.....

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:05

Ik ga vandaag of naar Soest of naar Lage Vuursche om te rijden

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:08

Citaat:
(ik was mee, het hele dorp denkt nu dat ik zijn dochter ben)

het Baarlese roddelcircuit kennende, denken ze dat je z';n nieuwe vrienin bent, tenzij j héél har "PAPPIE" geroepen hebt in de supermarkt....

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:09

nou..... nieuwe vriendin...
uh hoe oud is Erik?? 56? Hallo ik ben 26...

ach architecten...

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:10

nee, 54 ofzo ......
maar dat is geen criterium........

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:11

goedemorgen.
Gisteren op en neer naar noordduitsland gereden. dat gaat wel snel langs die a31, maar ik was heel moe toen ik terugkwam.

Vandaag gaan we een paar vakantie-adressen voor het weekje weg met de paarden bekijken. We bekijken ze altijd vooraf omdat ik bijvoorbeeld zeker wil weten dat er wei is, en dat er geen enge dingen in die wei groeien.

En het zonnetje schijnt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:31

Anya, willen jullie gaan kamperen of iets anders?

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 10:31

Goedemorgen! lekker zonnetje hier... hopelijk blijft ie deze keer.... of zijn er nog mensen geweest die per ongeluk een regendans hebben gedaan?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 10:33

regendans, nee zeg, ik zou niet durven.....

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 11:16

Citaat:
van de zomer was het je nog gelukt toch? Of ging het toen beter omdat je iemand mee had?

ja, ik had altijd wel iemand mee vorig jaar eigenlijk.... margreet, jij of lien......

ik heb de PR voor de autospiegeltouwhalstertjes maar even groter aangepakt: klik hier

ze moet toch van dat touw af: er zit 50 meter op iedere rol ipv 15

er kwam nog iemand op het idee om er geitentouwhalsters van te knopen, bij ons wandelt iedereen altijd met z'n geit......

Kinke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:38

K heb geen site gevonden van die franse meneer
Ik ben zoo trots op mezelf, heb na maanden weer gereden. Samen met stalhoudster en haar paardje (type stuiterbal) in de bak. Kinke was best relaxt, stuiterbal schrok toen er een vogel uit de sloot opvloog, deed vervolgens 3 ronden galop terwijl mijn knollie 3 passen draf deed Daarentegen was Kinke erg onrustig toen in de verte op het land 2 crossmotoren langskwamen. Ze moest er zelfs 2x van poepen terwijl stuiterbal nauwelijks reageerde. Stalhoudster was verbaasd dat ik zonder longeren gewoon weer op Kinke kan gaan zitten na al die maanden. Het blijft bijzonder, die verschillen in karakters

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 13:05

Jovarna schreef:
...En omdat ik deze auto moest kopen! (was een buitenkansje! Wie is een alfa-kenner? Ik heb nl. een klavertje 4...! ).

Dan heb je een luxe uitvoering gekocht, alles elektronisch enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 13:23

Ah, je kent 'm!?
Nog één week wachten; vrijdag kan ik 'm ophalen en lever ik m'n huidige auto in. Ik verheug me erop!

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 13:29

@Jovarna. Ja we gaan kamperen. Maar het is altijd heel moeilijk om goede akkommodatie voor de paarden te vinden. Omdat we persé wei willen en zonder kruiskruid of zo.

Stal hoeft niet persé. Eind mei kunnen ze best een paar nachtjes buiten staan. Dat ik ze 's nachts op stal haal is meer mijn eigen angst sinds paardenbeul.

Maar we hebben wat gevonden. Enorme lap grond, met eigen vennetje en bosdeel aan de wei. Er staan nu haffen in de opfok op. De wei ziet er goed uit. Geen prikkeldraad of zo. En in het zicht van het huis.

De camping kan mooier (is een beetje een natuurvriendencamping), en er zit overal nog winter aanslag op de huisjes en caravans, maar daar kun je je best een week vermaken. En midden in het bos. Half uurtje rijden met de auto. Met de trainer iets langer, maar goed te doen.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 13:33

Jovarna schreef:
Ah, je kent 'm!?
Nog één week wachten; vrijdag kan ik 'm ophalen en lever ik m'n huidige auto in. Ik verheug me erop!

Ik niet, mijn man heeft nogal veel verstand van auto's.
Een band verwisselen lukt mij niet eens, denk ik (heb een anwb pasje).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 13:42

Anya: als je de volgende keer naar Drenthe wilt: De pensionplek van Jovarna heeft ook een kleine, gezellige boerencamping. Aan de rand van enorme bossen en heidevelden en diverse weilanden. Hou het maar in je gedachten, tis erg mooi daar!
Komende zomer ga ik er kamperen, dan zit ik lekker dicht bij m'n paardjes (uitzicht op de wei), en nog dicht bij huis, zodat ik ook m'n poesies kan verzorgen.

Ann: ik ben ook lid van de ANWB, met aan-huis-service.

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 15:05

Anya schreef:
@Jovarna. Ja we gaan kamperen. Maar het is altijd heel moeilijk om goede akkommodatie voor de paarden te vinden. Omdat we persé wei willen en zonder kruiskruid of zo.

Stal hoeft niet persé. Eind mei kunnen ze best een paar nachtjes buiten staan. Dat ik ze 's nachts op stal haal is meer mijn eigen angst sinds paardenbeul.

Maar we hebben wat gevonden. Enorme lap grond, met eigen vennetje en bosdeel aan de wei. Er staan nu haffen in de opfok op. De wei ziet er goed uit. Geen prikkeldraad of zo. En in het zicht van het huis.

De camping kan mooier (is een beetje een natuurvriendencamping), en er zit overal nog winter aanslag op de huisjes en caravans, maar daar kun je je best een week vermaken. En midden in het bos. Half uurtje rijden met de auto. Met de trainer iets langer, maar goed te doen.

Heb je een site van deze accomodatie? Wij gaan ook 1 a 2 keer per jaar op vakantie met de peerdjes

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 16:15

ik heb ook ANWB-aan-huis-service, mag ook wel met een bejaarde Frontera....

ik heb iets schokkends gdaan:

ik ben met Morrie naar buiten geweest, de polder uit, de snelweg over, voor het eerst in een jaar, achter een stalgenote die ook af en toe parelliet aan, zij rijdt op een ruin die Morrie erg goed kent, heeft ie de hele winter alleen me buiten gestaan, met een gebroken trensje in (heb ik niets aan, daar gooit ie alleen z'n tong overheen, maar dat is voor tussen mijn oren), geen cap op, niet nagesingeld en het ging prima!

Ik was het niet van plan, we reden de dam af en ik zi nog: ik ga links en jij rechts, maar we gingen allebei rechts.

Bij thuiskomst stonden de aanwezigen te klappen, dat vond ik wel leuk......
volgende week zondag bij mooi weer weer, dan zijn er geen trekkers.....