M'n instructrice had ook gezegt dat ik eens naar z'n rug moest laten kijken, maar dat mag dus ook niet Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M'n instructrice had ook gezegt dat ik eens naar z'n rug moest laten kijken, maar dat mag dus ook niet
Weet ook niet hoe lang mijn paard voor op ijzers heeft gestaan voordat ik haar vorig jaar aug. kreeg.gouda schreef:Ben n ongeduldig typje![]()
Anouar15 schreef:Zo gaat het altijd als ik over geld beginM'n instructrice had ook gezegt dat ik eens naar z'n rug moest laten kijken, maar dat mag dus ook niet
opala schreef:gouda schreef:Ben n ongeduldig typje![]()
Ik ook hoor
) Ik heb Oop en Gouda daar al gespot. *trekt toetsenbord uit computer, gooit muis uit het raam* ik ga er niet reageren

Arabesk schreef:Hebben jullie dat gezellige nieuwe ijzer-NB topic al gezien? (Ik heb nog niet bijgelezen, dat duurt zoooo lang met deze computer) Ik heb Oop en Gouda daar al gespot. *trekt toetsenbord uit computer, gooit muis uit het raam* ik ga er niet reageren
![]()
. De da en fysio hadden mij dit aangeraden omdat ze te ver achterover leunde en 1 hoef een gebroken voetas had. Nu weet ik wel dat het meestal traditioneel versus Nb is maar ik kijk gewoon voor Kaylee wat het beste werkt. Heb wel het idee dat ze voor iets hoger moet staan weet niet waarom. Maar weet wel 1 ding zeker dat is dat er nooit meer ijzers onder komen ben blij dat die dingen eraf zijn. De dierenarts begon meteen over ijzers en wiggen maar gelukkig hoefde dat van de smid niet. Die had ik ook 5 jaar lang voor zorro en dat is er wel een met vakkennis en die met je mee denkt.

Anouar15 schreef:Hij zij dat dat een mooie opzet was
. Eros heeft bij warm weer weleens last van benauwdheid en is ook niet erg rugvriendelijk
. En vandaag was het HEET. Dan maar Briolette meegenomen. Ze heeft weliswaar wat last van steentjes op harde ondergrond, maar daar heb ik hoefschoenen voor.
ik vrees dat je mij dan op kunt vegen, mijn knie doet het nu al niet meer na een klein uurtje.