[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:46

ja, ik dacht ik ga gewoon ondanks de regen, vanmiddag zal 't wel slechter worden... niet dus heb mezelf even lekker z€iknat laten regenen!!! Maar ja, paardje was weer blij! En dat maakt 't dan weer goed!

Ben net in ruitersportzaak geweest. Sta steeds weer te kwijlen bij Mountainhorse sportive rider laarzen, maar vind ze zóóó duur, zeker voor bij ons in de blub... Nog maar even doorkwijlen dus. Hij had haast alleen maar bruine schoenen en ik heb alles zwart, chabs, jas, grijze rijbroek... vind bruin dus niet zo heel mooi daarbij. Vond die schoenen overigens wél mooi (mmar te bruin ).

Ken je dat als je iets ziet dat je eigenlijk wil hebben (maar te duur vindt).... dan vind je dus gewoon niets anders....eigenlijk zoek ik gewoon die M.H. laarzen, nieuwe en voor maar € 100,-!!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:52

en helaas gaat deze ruitersportzaak ons dorpje weer verlaten, ik heb er net gisteren m'n laatste bezoek gebracht, waar ze nu heengaan ligt te ver uit de route voor mij

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:55

ach, ik vond dat eerst ook maar met de auto is het nog geen 10 min. langer rijden en dan zal ik naar Bussum moeten, vind ik helemaal kl0te! Moet je weer betaald parkeren, is een klein winkeltje.... En ach... ik vind een bezoekje aan een ruitersportzaak altijd leuk (m'n portomonaie minder trouwens)

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:57

Bakker zit op loopafstand van mijn werk, dus als ik iets nodig heb, ga ik daar wel heen......

Ik ging meestal voor de gezelligheid even langs in het winkeltje, maar als ze zo'n end weg gaan zitten, doe ik dat ook niet meer....

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:16

Ik ga af en toe naar Goedhard in Wierden. Is wel heel ver weg (1 uur en 45 minuten met de trein) Maar ze hebben daar van die leuke endurance spullen.

Anouar had geen zin om wat te doen vandaag. Hij stond lekker buiten van het zonnetje te genieten, dus ik heb hem maar laten staan. Wat maakt het uit

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:44

bij mij moet alles in mijn cirkeltje liggen, anders ga ik er niet heen. Mijn cirkeltje is niet zo erg groot, anders had ik nu wel bij Arabesk in Baarle Nassau gezeten....

Cookies

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:24

Nou wij zijn net naar stal geweest en het was heerlijk weer. Ik had zelfs de euvele moed om op mijn pony te gaan zitten. Nou dan begint het bijna altijd gelijk te regenen. Maar nee hoor heb lekker gestapt met die ouwe.
Bob heeft de jonge paarden gelongeerd. Dus de beestjes hebben weer beweging gehad.

Vervelend dat je ruitersportzaak weg gaat. Ik mag ook altijd graag neuzen. Wij gaan nog wel eens in de baas zijn tijd naar de "hinnikzaak" in Apeldoorn. Helaas is ons buro nu verhuist naar Schaarsbergen, dus nu wat minder vaak.

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:26

smurf schreef:
en helaas gaat deze ruitersportzaak ons dorpje weer verlaten, ik heb er net gisteren m'n laatste bezoek gebracht, waar ze nu heengaan ligt te ver uit de route voor mij

Waar dan?
Het is mijn favorite stekje Altijd goede en leuke spullen voor een lekkere prijs

Ik heb nog ff gewacht met rijden en ben toen langs de Oude Maas wezen rijden. Ongeveer 2 uur lekker crossen samen met mijn nieuwe stalgenootje
Shy helemaal blij dat ze weer lekker mocht rennen, morgen mag ze als de bak droog is lekker los spelen en rollen

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:30

Anouar mag elke dag rollen en hij maakt er dankbaar gebruik van

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:36

Walter ook, het is echt een modderpaard

@anouar: als je toch eens naar Wierden reist, kom dan meteen eens langs in Enschede, is dan vlakbij

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:41

Citaat:
Waar dan?

ergens op een industrieterrein, bij Nijhof in de buurt, in Baarn, lekker ver weg.....en onvindbaar

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:05

En wat moet ik dan in Enschede komen doen?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:08

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:10

Die zijn echt leuk.
Wilde er een kopen voor in m'n moeders auto omdat ik er nu ook in rij. Maar toen kreeg ik van de week een grappig ding van de bloedbank die ik in de auto heb gehangen, dus het halstertje komt er als ik dat andere ding zat ben

Kinke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:20

Zo...ben terug van een bezoekje aan de Levade in Leeuwarden. Erg leuke show, met wel een hoog ijzergehalte (aan benen en mond). Wat een prachtige paarden zeg, veel spaanse&portugese patsers en ook nog 2 frieze hengsten
Het meest leuke vond ik een clowneske act van een franse meneer genaamd Guillaume Assire Becar, van zeer hoog NH niveau. Aan het eind van de act zat het paard achter hem aan, met een zweepje in de mond en gaf hij z'n baasje tikken voor z'n achterste
Het schijnt dat deze meneer als hij niet aan dit soort shows meedoet met getraumatiseerde paarden werkt.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:24

Klinkt heel leuk!

Kinke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:46

Toch ook genoeg dingen gezien die "naturals' niet kunnen waarderen hoor
Maar goed, dat weet je als je naar zo'n show gaat.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:48

daarom ga ik nooit naar zo'n soort show, of een circus met dieren....

ik moet morgen even naar een kattententoonstelling, want daar staat mijn nicht met haar cattery, ze woont heel ver weg en de show is hier in het dorp, ik kan het niet maken om niet even gedag te zeggen, maar ik ben er zwaar op tegen, zou ze het liefst allemaal loslaten, dan wordt het tenminste nog leuk

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:50

Als je ze allemaal los laat kom ik ook wel even kijken

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:55

in Eemnes, in de Hilt, wel zielig hoor, er zitten altijd veel naaktkatten, die krijgen het hartstikke koud buiten hun hokjes....

Ik heb er vorig jaar voor het eerst eentje geaaid, dat is een raar gevoel zeg......

Maandag in de Gooi-en Eemlander: verwarde vrouw laat katten los op tentoonstelling.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:56

Hey Kinke, dus ik heb echt iets gemist?

Updeetje voor de anderen: ik kon onverhoopt niet mee naar de Levade, want ik stond met een lege accu. De wegenwacht was er pas anderhalf uur later, ik moest meteen door naar de garage voor een nieuwe accu, dat duurde even, en (dus? ) heb ik ondertussen maar even een nieuwe auto gekocht!

Kinke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:58

ehmmm...jou kennende heb je niet echt veel gemist hoor. ik weet niet of je door het ijzerwerk heen had kunnen kijken
Misschien was dat de reden dat je auto geen zin had vanmorgen

Kinke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:59

Alhoewel ik zeker weet dat je die franse meneer zeer had kunnen waarderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:06

Ja, ik wist dat het ergens goed voor was. Om mij te behoeden voor al dat ijzerwerk dus......
En omdat ik deze auto moest kopen! (was een buitenkansje! Wie is een alfa-kenner? Ik heb nl. een klavertje 4...! ).

Heb zojuist ook een minitouwhalstertje besteld. Voor in m'n nieuwe auto. Een zwarte, m'n nieuwe auto is ook zwart.

Heeft die Franse meneer een site? Ben wel benieuwd!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:13

smurf schreef:
Maandag in de Gooi-en Eemlander: verwarde vrouw laat katten los op tentoonstelling.....