Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evita_ schreef:@Antheman, toch snap ik iets niet. Ik heb ooit gezegd dat niemand in dit topic precies aan alle 'criteria' van een natural deed. En toen moest ik niet voor jou spreken en voelde je je zelfs aangevallen/beledigd naar mijn idee.
.
Citaat:Moet je dan iemand die veel grondwerk doet, bitloos rijdt, maar haar paard snachts op stal zet en ijzers onderheeft, weren? Wij zijn wij om dat te bepalen?
Faux schreef:Ik sluit me ook aan bij Antheman. Ik snap dan ook niet wat het probleem is.. Het begon met dat ik zei dat ik wannabe natural een woord vind dat negatief geladen is. Had ik misschien beter niet kunnen zeggen.
evita_ schreef:Citaat:Moet je dan iemand die veel grondwerk doet, bitloos rijdt, maar haar paard snachts op stal zet en ijzers onderheeft, weren? Wij zijn wij om dat te bepalen?
dit is de laatste keer dat ik me verdedig, ik had het niet over bovenstaande.
arno8 schreef:@An: Als ik het zo lees, denk ik niet dat er hier mensen zijn die er anders over denken.
Nah... die veengrond, dan zou ik zeggen: liever een weiland met inloopstal.
Antheman schreef:Faux schreef:Ik sluit me ook aan bij Antheman. Ik snap dan ook niet wat het probleem is.. Het begon met dat ik zei dat ik wannabe natural een woord vind dat negatief geladen is. Had ik misschien beter niet kunnen zeggen.
Is dat nu aan mij gericht?
arno8 schreef:Tinkerloos schreef:Ik zal het nooit meer doen o grote Arno.
Ik ben betrapt.
Vertel je het niet verder???
Hmmmm daar moet ik even over nadenken.
Mijn rekeningnummer is trouwens: .....
arno8 schreef:Waar is iedereen dan???
*voelt zich alleen, raakt in paniek en denkt:*
Zouden alle andere naturals nu ergens gezellig met puntmutsen op ritueel rond een totempaal dansen en ben ik niet uitgenodigd?