Had geen staart en poten meer...
Morrie: de boer vroeg of ik tijd had om te komen,anders had hij het zelf gedaan.
Ik doe het liever zelf,dan weet ik dat het vriendelijk gebeurd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:De aal is terug naar de winkel.
_angela_ schreef:Ik heb helaas slecht nieuws...
Onze allerliefste Dino is helaas dood... De buurman heeft hem vandaag gevonden in een hoekje van zijn tuin. Zijn hoofd zat klem in een losliggend stuk pvc pijp. Het is dus echt dikke pech wat ie had... zoiets kon ook alleen onze gekke, altijd onderzoekende Dino overkomen...
LIEVE DINO... je bent voor altijd in ons hart, we zullen je nooit vergeten.
Dino is vanavond in onze tuin in zijn fleecedekentje begraven. Nooit meer zal hij ons tegemoet komen mauwen en nooit meer zal hij ons een kopje geven.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Citaat:Spreciaal voor dikke mensen met korte beentjes dus
marina schreef:We hebben trouwens een geweldig weiland gevonden in Apeldoorn. Ik ga daar wonen met 2 vriendinnen, de wei is alleen voor onze 2 paarden. Daarbij hebben we een schuilstal, en een minibak. Gelukkig op 5 minuutjes afstand van het bos, super dus!
Tinkerloos schreef:Ik zat net in de zon te zonnen,en ben nu ff binnen omdat het buiten zo warm is.
Hier dus geen regen....
Mijn bruine axolotl is dood...
marina schreef:We hebben trouwens een geweldig weiland gevonden in Apeldoorn. Ik ga daar wonen met 2 vriendinnen, de wei is alleen voor onze 2 paarden. Daarbij hebben we een schuilstal, en een minibak. Gelukkig op 5 minuutjes afstand van het bos, super dus!