ik wilde hem vandag uit de wei halen naar de boerderij brengen en de bak slepen, maar ik keek in de polder en het is haal-het-vee-uit-de-polder-dag er stonden wel 10 grote trekkers met veebakken die vol koeien en schapen moesten, dus heb ik m'n plannen bijgesteld en ben de wei wéér niet uit geweest....
He is wel een slecht teken dat het vee nu al de polder uit gaat, het is dus erg nat *duh* alsof ik dat zelf nog niet had geconstateerd......
De hoeven zijn wel geweldig met al die nattigheid en zachte boden, zo kan ik wel 6 weken wachten tot de volgende bekapping, hij groeit niet scheef en slijt de achterhoeven niet vierkant af (doet is door sloffen naast de fiets) van steunsels heeft ie alleen maar profijt op de moerassige bodem..... laat maar staat daar dus!
Ze zijn hiernaast nog niet klaar met die vloer eruit slopen en nu flikkert er volgens mij een draagmuur om ofzo, want ik zit echt te schudden op m'n stoel, belachelijk gewoon....... als ze nu meteen die bult meuk meenemen die die lui over het balkon hebben gedonderd dan kan ik m'n schuur weer normaal in, maar daar zullen ze vast geen order voor hebben van de baas.....