Een droog modderpaard is nog erger dan een natte..
Maar als ik de schimmels zie, ben ik ook blij met mijn donkere paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
evitatinkle schreef:Arabel is zwart geboren en werd steeds lichter. Ze ging van blauwschimmel naar bruinschimmel en nu grijs met appeltjes. Ze wordt denk ik helemaal wit met bruine vlekjes. Die krijgt ze door haar vacht heen dus uiteindelijk vliegenschimmel.
Al lijkt ze meer op een Fries nu
Die schimmels op de foto zijn ook echt smeerpoetsen! Arabel vind het ook nog eens leuk om met haar hoofd in de poep te liggen dus ze heeft dan aan 1 kant van haar gezicht een mooie bruine plakkaat.
Ik heb ooit gehoord dat schimmels zich 'camoufleren' om zo minder op te vallen in de kudde, voor roofdieren etc.
Anouar15 schreef:De appels waren wel op vandaag, maar toen ik hem twee nieuwe gaf moest hij ze weer niet. Nou, dan eet ik ze zelf wel op hoor
Citaat:smyrf
Kinke schreef:oh help...mijn zwarte parel lijkt op een vreemde manier bruin te kleuren...onderkant van haar buik en haar achterhand worden donkerbruinGelukkig ben ik geen penny, anders greep ik nu naar middeltjes om haar zwart te houden
Alhoewel een penny moment zoals dat van Anya wel gaaf is.
Kinke stond tot vorige week in een groep met 3 merries, het was heerlijk rustig....nu zijn er 2 ruinen bijgekomen, waarvan 1 toch wel een behoorlijk vervelend paard is en het is gedaan met de rust hoor, de dames waren de volgende dag hengstig en Kinke is heel erg goed in gillen en met haar voorbenen slaan. Tot mijn verbazing werd ze vanavond door de friese ruin bij het draad weggestuurd toen ik eraan kwam....
smurf schreef:Citaat:smyrf
>;)
Anouar15 schreef:hoeft hij maar om te kijken en ze rennen met de staart tussen hun poten weg.