Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Hoe iemand is per mail (en misschien wordt hij wel belaagd met scheldmailtjes) is nog geen indicatie hoe iemand is IRL.
Hetzelfde geldt voor iemand die actief is op bokt.
hns schreef:Ja ik heb eens een tijdje met hem gemaild en wou graag wat meer uitleg over zijn methode en hoe hij op dit idee gekomen is. Ik kreeg reacties in de trant van
You wouldn't believe how many riders become the horse's b/&%$§"ch here at bandcamp. I don't mind though, extra pocket money plus I get more experience and I get to say my favorite line to the horses.."What's my name B`(/&%$76CH"
Hij was ongeloofelijk grof en beledigend op een aantal simpele vragen ( de prive mails plaats ik liever niet er staan nogal wat scheldwoorden in) zoals ´Zijn de paarden medisch onderzocht voordat u ermee van start gaat?` Hij wensde mij zelfs vriendelijk een vallende satteliet toe die op mijn voet zou moeten belanden omdat ik teveel vragen stelde. Zijn methode was gewoon goed en snel, perfect om snel even makkelijk geld binnen te halen. Ik ken hem dan wel niet persoonlijk maar wat ik van hem gelezen heb maakt hij op mij geen echte sympathieke indruk.
Paul Williamson aka Endo schreef:The TAP or send to slaughterhouse...sorry I will do the TAP..
Paul..
sflj schreef:hns schreef:Ja ik heb eens een tijdje met hem gemaild en wou graag wat meer uitleg over zijn methode en hoe hij op dit idee gekomen is. Ik kreeg reacties in de trant van
You wouldn't believe how many riders become the horse's b/&%$§"ch here at bandcamp. I don't mind though, extra pocket money plus I get more experience and I get to say my favorite line to the horses.."What's my name B`(/&%$76CH"
Hij was ongeloofelijk grof en beledigend op een aantal simpele vragen ( de prive mails plaats ik liever niet er staan nogal wat scheldwoorden in) zoals ´Zijn de paarden medisch onderzocht voordat u ermee van start gaat?` Hij wensde mij zelfs vriendelijk een vallende satteliet toe die op mijn voet zou moeten belanden omdat ik teveel vragen stelde. Zijn methode was gewoon goed en snel, perfect om snel even makkelijk geld binnen te halen. Ik ken hem dan wel niet persoonlijk maar wat ik van hem gelezen heb maakt hij op mij geen echte sympathieke indruk.
Nou weet ik natuurlijk niet wat jij hem geschreven hebt maar ik heb hem gisteravond een mailtje gestuurd en kreeg er 's avonds laat een heel vriendelijk mailtje terug.
(Dus ik vermoed dat jij op hem ook niet zo'n vriendelijke indruk hebt gemaakt)
detour schreef:Hoi hoi, wat voor methodes kun je gebruiken bij verknipte paarden? Want ik geloof nl dat er paarden zo geboren worden.
sflj schreef:Kan.
Overigens; hij buigt het hoofd van de paarden helemaal niet om ze neer te leggen.![]()
Dus hoe hij ze dan de bloed,- of zuurstoftoevoer blokkeert?! Lijkt me lastig!
hns schreef:Tja ik weet het niet, toen ik hem mailde waren er heel wat mensen op Youtube die wel erg agressief waren en waarschijnlijk hield hij mij ook voor zo een persoon die op Youtube aan een stuk door commentaar geeft en dan toch nog een leuk mailtje stuurt om eens wat meer uitleg over zijn manier van werken te vragen. Ok, dan kan ik begrijpen dat hij niet zo snel uitleg gaat geven, maar kon dat dan niet wat netter? Ik kreeg zo wat een heel scheldwoordenboek naar mijn hoofd gesleurd, van zo iets moet ik niets hebben.
33Bonita33 schreef:sflj schreef:Kan.
Overigens; hij buigt het hoofd van de paarden helemaal niet om ze neer te leggen.![]()
Dus hoe hij ze dan de bloed,- of zuurstoftoevoer blokkeert?! Lijkt me lastig!
waarom buigt hij het hoofd dan ?
Lise81 schreef:@33bonita33: Wat jij beschrijft is 't echte drijven, dat doen sommige ruinen nog - is idd hengsten gedrag. Ik denk dat de TAP niet bij zulke dingen helpt hoor. Hij probeerd op die manier de merrie te domineren. Dit is niet aangeleerd oid. maar natuur. Soms lijkt het wel verknipt, maar dat komt omdat hij geen kudde en natuurlijke vijanden heeft.
Dat hoofdbuigen is of om het paard uit balans te brengen of om een bepaalde druk te geven op een punt. Een paard gaat niet snel voor je liggen, en zeker niet de paarden waar deze man mee werkt.
anne_bento schreef:De rest van het topic niet gelezen, ga ik zo doen, maar dit is toch geen manier van met paarden omgaan??
Op het volgende filmpje wordt alleen maar dat bit door de mond heen geragd, walgelijkkan me niet voorstellen dat iemand het hiermee eens is.
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=SFP1IKwX ... re=related
HorsesWoman schreef:Beginnen we weer.
Ik heb het hele topic door gelezen , en ik vind het ronduit schandalig om zo met paarden om te gaan!![]()
Niet normaal , en ik denk dat als je zo met paarden om gaan , dat je geen
band op vertrouwen en liefde op kan bouwen!