barefoot Caramello

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Re: barefoot Caramello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:14

toen idd ff niet, het is er niet vies van geworden gelukkig haha
heb nu wel een arizona pad besteld, wou eerst kijken of ik wat anders er voor kon vinden.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:29

As woensdag, komt mijn barefoot caramello, ik heb er een grandeurpad bijbesteld, maar kunnen er ook gewone WN pad's onder?

Ik heb namelijk een dikke WNpad die heel veel lijkt op de grandeur die ik nu besteld heb, alleen zonder volledige ruggegraad vrijheid, de meeste zeggen dat je er absoluut alleen een speciaale boomlooszadel pad onder kunt doen is dat zo?

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:31

geloof van niet, zolang je maar zorgt dat de ruggegraat vrij wordt gehouden(en dan kan ook met andere pads). Vriendin van mij rijd ook op deze manier en niet met een grandeur pad zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:45

Ik heb bij m'n Caramello Arizona een zwarte standaard grandeur pad besteld, en net nog een western blanket, die ik eroverheen kan doen. Zo heb je wél ruggengraat vrijheid, én een mooi 'pad' of blanket.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 21:03

Hypofocus schreef:
Ik heb bij m'n Caramello Arizona een zwarte standaard grandeur pad besteld, en net nog een western blanket, die ik eroverheen kan doen. Zo heb je wél ruggengraat vrijheid, én een mooi 'pad' of blanket.

he dat is een goeie! ik heb ook een zwarte arizona pad besteld( was toch in de verkoop haha). maar je hebt me op een goed idee gebracht Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:26

hihi, jep, ik heb 'm ook gekozen omdat hij in de verkoop was. De hele combinatie met Grandeur pad + showblanket kost me nu minder dan 1 Grandeur Physio pad, en het eindresultaat gaat er echt vlammend uit zien.

Dit is de showblanket: http://images.kapaza.nl/photolarge/3943839.jpg

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:33

Waaw die is mooi Hypofocus Haha!
Das inderdaad ook een goed idee, zo'n showblanket.

Ik ben nog altijd heel tevreden met mn shockpad Haha! (misschien ook iets voor cissie?)
Ik wil er alleen nog een paar extra inlages bij stoppen.
Ik moet toch nog eens nieuwe foto's gaan maken.

kinscem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:37

He ik las dat ze van de Cheyenne ook een groene hebben gehad? zou iemand mij hiervan een foto kunnen sturen mag per pb. ik heb namelijk ook een groen hoofdstel, en ik ben van plan boomloos te gaan rijden.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:40

Dat zou goed kunnen, in ieder geval wel een blauwe, maar een groene ook volgens mij.
Ik denk niet dat die nog ergens te koop is eigenlijk, of je zou al geluk moeten hebben en een van de 5 tweedehandse vinden Knipoog

kinscem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:08

Okee bedankt maar ik zou er graag een foto van willen zien vond de blauwe er ook erg mooi uit zien, zouden ze die kleuren nogmaals gaan maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:13

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 13:24

Hypofocus schreef:
hihi, jep, ik heb 'm ook gekozen omdat hij in de verkoop was. De hele combinatie met Grandeur pad + showblanket kost me nu minder dan 1 Grandeur Physio pad, en het eindresultaat gaat er echt vlammend uit zien.

Dit is de showblanket: http://images.kapaza.nl/photolarge/3943839.jpg

wow die is echt gaaf, kleurt volgens mij ook heel goed bij de caramello.

over die groene enzo, dat waren wel limited editions toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 14:02

Ja Zamora, dat zwarte, en dan dat lichte leer van de showblanket kleurt echt prachtig bij een Caramello! Ik kan niet wachten tot mijn showblanket binnen komt. Zodra alles er is ga ik foto's maken!!!

Die groene, blauwe en rode waren inderdaad net als de Caramello de limited edetions van Barefoot.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 14:04

Hypofocus schreef:
Ja Zamora, dat zwarte, en dan dat lichte leer van de showblanket kleurt echt prachtig bij een Caramello! Ik kan niet wachten tot mijn showblanket binnen komt. Zodra alles er is ga ik foto's maken!!!

Die groene, blauwe en rode waren inderdaad net als de Caramello de limited edetions van Barefoot.

op m`n vorige stage verkochten ze die dingen, meestal moest ik inkomende pakketjes opruimen en bestellingen klaar maken Nagelbijten / Gniffelen vond de kleur van die blauwe geloof ik erg tegen vallen en ook onderling zit er heel veel kleur veschil in die zadels.

ga trouwens ook maar opzoek naar een showblanket, waar heb jij die vandaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 15:07

via Kapaza heeft Lonestar een shop, en daar verkocht hij ze voor iets minder dan 60,- euro.

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 18:34

ik heb het idee met die limited edetions dat ze na een tijdje echt niet meer mooi zijn. nou is de caramello natuurlijk bruin net als een gewone bruine barefoot maar ik kan me voorstellen dat dat caramel gedeelte straks vaal wordt Scheve mond iemand die ik kende had een rode en die was na een tijdje roze. echt niet mooi mooi Boos! ik hou het wel bij mijn zwarte cheyenne en bruine Nevada. maar toch de caramello vink wel erg mooi Haha!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:43

Daar zou je best een gelijk in kunnen hebben geluksvogel, mede daarom doe ik er een seatsaver overheen, okee dan zie je dat gedeelte niet, maar de rest van het zadel bevat gelukkig ook nog lichte delen die minder snel zullen verkleuren/vaag worden dan het zitgedeelte, morgen ben ik de gelukkig met een nieuwe caramello joehoee!!!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:45

@ Hypyfocus: das een gave blanket erg mooi in combi met de caramello!

@Mysiclover: Heb je misschien een link of foto van die pad?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:49

Hier Mysticlover Clown

Dit is de pad:
Afbeelding
http://img.photobucket.com/albums/v684/ ... /zadel.jpg
Ze zijn te koop bij justwestern.nl
Er zit klittenband in om de inlages eruit te halen (de inlages zijn iets meer dan een cm dik, iets dikker nog dan die van de grandeur pads) en hij heeft ruggengraatvrijheid. Je moet alleen de onderkant met een paar stikseltjes vast zetten zodat de inlages niet te ver naar onder kunnen zakken.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:54

Okee.. zie er gaaf uit, weet je misschien of deze pads, in meerdere maten te koop zijn? mijn haf met dr korte rugje gaat niet passen in deze langere versie Clown

Ga zo ff op de site kijken, misschien dat ik daar wat info uit kan halen.........maare ik hoor nog niet echt negatieve reacties op het gebruik van een dikke wn pad onder een boomloos, misschien toch niet zo'n probleem?

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:02

Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 20:33

geluksvogel schreef:
ik heb het idee met die limited edetions dat ze na een tijdje echt niet meer mooi zijn. nou is de caramello natuurlijk bruin net als een gewone bruine barefoot maar ik kan me voorstellen dat dat caramel gedeelte straks vaal wordt Scheve mond

Ik heb die ervaring niet met Barefoot... mijn Cheyenne is door het gebruik juist dieper qua kleur en donkerder geworden. Ik verwacht dat de Caramello precies hetzelfde doet na een tijdje gebruik.

Zo lang je de spullen niet in de zon legt, zou het niet lichter moeten worden.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:24

cissie schreef:
Okee.. zie er gaaf uit, weet je misschien of deze pads, in meerdere maten te koop zijn? mijn haf met dr korte rugje gaat niet passen in deze langere versie Clown

Ga zo ff op de site kijken, misschien dat ik daar wat info uit kan halen.........maare ik hoor nog niet echt negatieve reacties op het gebruik van een dikke wn pad onder een boomloos, misschien toch niet zo'n probleem?

Volgens mij zijn ze niet in meerdere maten te koop. Maar op de foto ligt hij wel een stukje te ver naar achteren, ik heb em nu zeker 5 tot 10 cm meer naar voren.

Ik merk wel dat het zadel iets meer schuift met de westernpad, maar ik weet niet of dat aan de westernpad ligt, of aan dat het zadel nog zo nieuw is, want dat moet natuurlijk ook wat naar het paard gaan vormen. En misschien inderdaad net iets te lang voor het zadel. Verder ben ik er heel tevreden over, en ik vind em er super mooi uitzien Haha!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 17:03

ik ook Haha! heb je ondertussen al meer foto's? Lachen

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 13:04

Joehoee, heb eindelijk mn barefootje, alleen nog maar gepasty op mn pony, maar ga hem zo uitproberen, en een foto maken natuurlijk die ik dan in dit topic zal kwakken!!