Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hypofocus schreef:Ik heb bij m'n Caramello Arizona een zwarte standaard grandeur pad besteld, en net nog een western blanket, die ik eroverheen kan doen. Zo heb je wél ruggengraat vrijheid, én een mooi 'pad' of blanket.
Hypofocus schreef:hihi, jep, ik heb 'm ook gekozen omdat hij in de verkoop was. De hele combinatie met Grandeur pad + showblanket kost me nu minder dan 1 Grandeur Physio pad, en het eindresultaat gaat er echt vlammend uit zien.
Dit is de showblanket: http://images.kapaza.nl/photolarge/3943839.jpg
Hypofocus schreef:Ja Zamora, dat zwarte, en dan dat lichte leer van de showblanket kleurt echt prachtig bij een Caramello! Ik kan niet wachten tot mijn showblanket binnen komt. Zodra alles er is ga ik foto's maken!!!
Die groene, blauwe en rode waren inderdaad net als de Caramello de limited edetions van Barefoot.
geluksvogel schreef:ik heb het idee met die limited edetions dat ze na een tijdje echt niet meer mooi zijn. nou is de caramello natuurlijk bruin net als een gewone bruine barefoot maar ik kan me voorstellen dat dat caramel gedeelte straks vaal wordt![]()
cissie schreef:Okee.. zie er gaaf uit, weet je misschien of deze pads, in meerdere maten te koop zijn? mijn haf met dr korte rugje gaat niet passen in deze langere versie![]()
Ga zo ff op de site kijken, misschien dat ik daar wat info uit kan halen.........maare ik hoor nog niet echt negatieve reacties op het gebruik van een dikke wn pad onder een boomloos, misschien toch niet zo'n probleem?