Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cookies schreef:AM, een sportmassage gaat wat steviger als een ontspannende massage. Maar omdat ik bij zijn schouder al merkte dat zijn spieren soepel waren en hij het heerlijk vond kon ik dus de normale druk gebruiken. En ja ook van een sportmassage kun je heerlijk ontspannen raken. Vooral als je geen last hebt van je spieren dan is het alleen maar heel lekker. Dat was aan Andor duidelijk te zien.
Cookies schreef:Ik ben ook thuis vandaag. Ik was helemaal total-loss. Heb van het weekend weer een migraine aanval gehad. En ben echt dood en dood moe. Morgen zien ze me wel weer op mijn werk.
Arabesk schreef:In mijn excellijstje staat wie er komen, Gouda houdt nog even een slag om de arm. Ik stel voor om een uur of twee hier in Midwoud? Dan kan iedereen 's ochtends nog de eigen paardjes doen.
Cookies schreef:Ik heb tot half 4 op bed gelegen, echt geslapen dus. Vanavond ga ik de paarden voeren en dan ga ik lekker op bed tv kijken en weer vroeg slapen. Ik heb het ook de hele dag koud, maar heb geen koorts. Zal ik maandag myst 4 voor je meenemen. Die is erug mooi.
Alline schreef:ennuh.. wat vinden jullie van mn paardje? viewtopic.php?f=10&t=385500&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Citaat:Zoek toch een ander stal Smurf
smurf schreef:ik doe niet anders: allemaal kak dressuurstallen waar de paarden hooguit een uurtje per dag alleen in een paddock of mini-eitje mogen staan......met rondom beenbeschermers en een deken op....
Citaat:Nou overdrijf je!
smurf schreef:alleen bij Timo, Klaas en Budje is er 24/7 weigegang mogelijk van mei t/m okt. verder echt nergens hoor!
Citaat:Alle 'normale' smeden die ik gehad heb probeerden altijd mijn paarden voor lager te krijgen en achter hoger. Ze haalden dus te weinig van de verzenen af en te veel van de toon.
Verder waren ze er goed in om de hele hoefwand te vijlen, zodat de hoef er 'mooi gekapt' uitzag. Verder haalden ze de zool hol, terwijl dat bij Missy behoorlijk pijnlijk was en sneden de steunsels niet op de juiste manier weg.
Na elke kapbeurt liepen de paarden dus minimaal een week gevoelig, Missy vaak zelfs langer.
Alline schreef:ennuh.. wat vinden jullie van mn paardje? viewtopic.php?f=10&t=385500&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Sugarmiss schreef:Zoek toch een ander stal Smurf![]()
Leuk paardje Alline.
Hier de link naar 2 foto's van de hoeven van Sugar.
http://community.webshots.com/album/301353034VqhmSC
In je eentje foto's maken valt niet mee, ze zijn dus niet schoon meer![]()
Duidelijk is te zien dat de teen 'dik' is en de zijwanden iets langer is als het hoort. Ook duidelijk te zien dat ze dus echt óp de ballen en de straal loopt.
Overigens moet ik er nu weer nodig iets afhalen (van de wand).
Ik vraag me wel eens af of het geultje tussen de verzenen niet te diep wordt. Het stikt niet en is ook niet gevoelig als ik er met de hoevekrabber in zit.
Arabesk schreef:Ik word gestoord van dat topic, WEER WORDEN DE NB-ERS AFGEZEKEN OM HUN MANIER VAN REAGEREN IPV OP DE INHOUD IN TE GAAN!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed ik ben dus weer thuis, ik ging over de zeik op mijn werk, ik heb echt teveel over me heen gehad de laatste tijd. Ik ga nu even drie dagen rustig aan doen. Ik flipte weer bijna, heb voor het eerst zo'n pilletje naar binnen gepropt wat ik van de HA heb gekregen. Goed spul joh, je wordt er binnen 10 min. zo rustig als een meibloempje van
Cookies schreef:Wat een vreselijke moddergooierij is het geworden bij dat ene toppic. We worden nu al uitgemaakt voor toverkollen. Ze hebben allemaal bewondering voor de TS want die schrijft dat ze het zelf gedaan heeft. Nou het enige wat ze doet is wijzen naar ieder ander. Het is echt te sneu voor woorden en veroorzaakt een hoop onrust. Ik reageer bewust al niet in zo'n toppic omdat als je zegt dat je zelfbekapt je gelijk voor rotte vis word uitgemaakt.