Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wdj schreef:@Mindful.. daar heb ik me een beetje in overtraind. Mijn merrie loopt altijd altijd achter me.... keurig, zoals we 'afgesproken' hebben....maar als ik dan t abrupt naast haar ga staan om op te stijgen, neemt ze netjes afstand van me... (Domme baas)
Starbreeze schreef:Ja, het is vooral heel duurhet werkte bij die van mij niet echt. Hij krijgt op dit moment gewoon maar 2 handjes krachtvoer op een dag en dat werkt nog het beste.
mindful schreef:Ja, echt wel leuk als ze zo mooi tot zichzelf kunnen komen als je afstapt! Ik zat er zelfs nooit op en dan loopt hij zo als een kieke zonder kop rond, moeilijk uit te krijgen ook.
Ik moet hem echt voorwaartse nadenk oefeningen geven dan...gewoon doorstappen en als hij me voorbij loopt laat ik hem achten draaien terwijl ik verder stap. Dit is niet in alle situaties haalbaar, bv als er mensen passeren enzo.
Verplichten om halt te houden is het moeilijkst dan, op parelli filmpjes is dit allemaal haalbaar 'dat ze daar hectares vrijheid hebben overal. Hier in dit minilandje dat dan ook nog eens overbevolkt is, krijg ik zowiezo problemen...zal snachts moeten gaan oefenen denk ik dikwijls