Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
gouda schreef:viewtopic.php?f=69&t=406892&hilit=
Denk dat ik zoiets ga proberen om mee te rijden tot haar bekkie geen zeer meer doet. Moet je hier nu ook echt mee leren rijden? Kaylee is verder heel braaf in de bak dus daar kan het niet aan liggen.
Alleen bijgezet longeren moet ik nog iets voor verzinnen. Touwtjes door de ringen van normaal halster heen ofzo?
Buitenzinnig schreef:gouda schreef:viewtopic.php?f=69&t=406892&hilit=
Denk dat ik zoiets ga proberen om mee te rijden tot haar bekkie geen zeer meer doet. Moet je hier nu ook echt mee leren rijden? Kaylee is verder heel braaf in de bak dus daar kan het niet aan liggen.
Alleen bijgezet longeren moet ik nog iets voor verzinnen. Touwtjes door de ringen van normaal halster heen ofzo?
Anders kan je deze knopen...die werkt wat makkelijker
Pellie schreef:gouda, anders ga je toch eerst longeren zonder bijzet, dan kan ze ook best wel in balans lopen hoor, gewoon het tempo laag houden.
dan ziet het er zo ongeveer uit
http://www.mijnalbum.nl/Foto=H7ITOR4C[/img]
en hangend rooster is niet zo erg, weerstand opkrikken en dan gaat het wel weer weg. gam heeft het bij het wisselen van zijn tanden veel gehad.
Buitenzinnig schreef:
Pellie schreef: