Het aanpakken van H aftrek van mensen die meeeer dan genoeg verdien, prima. Bijvoorbeeld 2e huizen enzo en of de aftrek lager maken met stijgend inkomen. Huizen boven 400.000 bijvoorbeeld minder aftrek en boven de 800.000 geen aftrek oid.
Ik stem zeker geen PvdD, ik vind het kortzichtig en eenzijdig. Ik hou het bij een linkse partij die groeiende is

Kan je niet meer navertellen gok ik zo.
) Zijn jullie paardjes nu ook al volop in de wintervacht? (hoe lang duurt het eigenlijk tot er geen wintervacht meer word aangemaakt, tot december toch
)
We hebben wel weide voor 's nachts in principe, maar onze weides zijn niet zo groot, als ze er 24/7 op zouden staan, dan is het binnen een week veranderd in één grote modderpoel. Als ik meer weide had zou ik zéker mijn paard buiten laten, maar heb nu eenmaal die mogelijkheid niet. [ heel misschien volgend seizoen een groot stuk aan de overkant huren
maar dat is nog neit zeker ] Verder staan ze dus inderdaad 'snachts op stal. We hebben hele grote boxen, en ze worden 's ochtens meteen weer buiten gezet en pas als t al lang donker is weer binnen gehaald. Mijn paard staat wel op ijzers, ben er mee bezig mijn ouders om te halen om NB te gaan, maar dat wil nog niet echt lukken. Ook heeft mijn paard een deken op, maar ik heb mijn ouders overgehaald het volgende winter zonder te mogen proberen.