Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
susie1981 schreef:Goede morgen allemaal,
Ik ben Susan en ben (nog) geen natural.Bedankt voor het lezen en Angela bedankt voor de uitnodiging
arno8 schreef:En als er nu morgen op de wei van morrie een briefje ligt: "Wij van de dierenbescherming hebben morrie meegenomen om hem een mooi 300 grams dekentje aan te meten. Je kunt hem vanmiddag tussen 17.00 en 18.00 uur weer op komen halen in het centrum van Hilversum".
arno8 schreef:Oh is ze daar...
Ik vroeg me al af wat ze met ver-weg angst bedoelde. Ze durft wel zomaar naar Baarle Nassau te gaan. Das ook ver weg
arno8 schreef:Eh... ik hoorde dat m'n onderschrift aan iemand doet denken en eh... het onderschrift was al oud en versleten dus ik dacht: laat ik het eens veranderen
Morrie schreef:hé Ara hebben ze je weer laten gaan, hebben ze je niet eens opgenomen????![]()
e_horse schreef:arno8 schreef:Eh... ik hoorde dat m'n onderschrift aan iemand doet denken en eh... het onderschrift was al oud en versleten dus ik dacht: laat ik het eens veranderen
Hmmm ja ja...
Arabesk schreef:ik had nog een pb van de betreffende persoon
nee je onderschrift was goehoed arno!!, maar zo scherp dat niet alle mensen m zullen snappen vrees ik
Morrie schreef:*dienstmededeling*
o ja Ara als jij nog foto's van de knorries hebt, wil je die dan ff aan Mo mailen....
Citaat:Vijf vrijheden
Door de commissie Brambell (1965) zijn een vijftal vrijheden voor het dier geformuleerd. Dieren zijn vrij:
- van dorst, honger en onjuiste voeding;
- van fysiek en fysiologisch ongerief;
- van pijn, verwondingen en ziektes;
- van angst en chronische stress;
- om hun natuurlijke (soorteigen) gedrag te vertonen.
Deze vrijheden gezamenlijk zijn bepalend voor het welzijn van de dieren.
JoviBan schreef:Filmpje van de redding: http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen ... arden.html