Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
opala schreef:Door een traditionele hoefsmid laten doen, is veel makkelijker. Maar ik wil het gewoonweg niet meer. Niemand mag aan haar hoeven komen, tenzij
mijn twijfel overwint.
smurf schreef:tjonge Ara, systeembeheer zal blij met je zijn, jij verslijt 5 toetsenborden per dag....
Als ik de foto's bekijk van het TB en het NB, blijf ik wel bij NB, als is bekappen door mijn NB-er 2 x zo duur als door de gewone smid en moet het 2 x zo vaak, 6 x zo vaak als IMJ: ik laat 1 x per maand bekappen
angela88 schreef:Ik vind ook dat je moet doen wat werkt.. als dat blootvoets is tenminste ....
Wendy schreef:angela88 schreef:Ik vind ook dat je moet doen wat werkt.. als dat blootvoets is tenminste ....
Precies, kijk naar je paard en dan zie je wel of het werkt
smurf schreef:als ik 1 post in zo'n topic doe, heb ik een IP-ban en kom ik nooit meer op Bokt....... dus ik kijk wel uit! Ze timmeren er maar lekker ijzers onder, zetten het beestje 24/7 op stal onder 5 dekens en voeren 10 kilo biks per dag, mijn zegen hebben ze........
smurf schreef:ikke niet, ik houd het wel bij naturals, huiskamer en wat fun-topics ......
schaduwaccount kan niet als je een IP ban hebt en ik heb van Casema net een nieuw IP adres gekregen vorige week,....... het toetesenbord eraf rukken kan niet: ik heb een laptop......
Wendy schreef:*visualiseert smurf die haar toetsenbord van de laptop af trekt