Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
opala schreef:Door een traditionele hoefsmid laten doen, is veel makkelijker. Maar ik wil het gewoonweg niet meer. Niemand mag aan haar hoeven komen, tenzij
mijn twijfel overwint.
Sterke twijfel
smurf schreef:tjonge Ara, systeembeheer zal blij met je zijn, jij verslijt 5 toetsenborden per dag....
Als ik de foto's bekijk van het TB en het NB, blijf ik wel bij NB, als is bekappen door mijn NB-er 2 x zo duur als door de gewone smid en moet het 2 x zo vaak, 6 x zo vaak als IMJ: ik laat 1 x per maand bekappen
Waar blijf jij nou in "het" topic, als volgeling van NB:D ?! angela88 schreef:Ik vind ook dat je moet doen wat werkt.. als dat blootvoets is tenminste ....
Wendy schreef:angela88 schreef:Ik vind ook dat je moet doen wat werkt.. als dat blootvoets is tenminste ....
Precies, kijk naar je paard en dan zie je wel of het werkt
smurf schreef:als ik 1 post in zo'n topic doe, heb ik een IP-ban en kom ik nooit meer op Bokt....... dus ik kijk wel uit! Ze timmeren er maar lekker ijzers onder, zetten het beestje 24/7 op stal onder 5 dekens en voeren 10 kilo biks per dag, mijn zegen hebben ze........
smurf schreef:ikke niet, ik houd het wel bij naturals, huiskamer en wat fun-topics ......
schaduwaccount kan niet als je een IP ban hebt en ik heb van Casema net een nieuw IP adres gekregen vorige week,....... het toetesenbord eraf rukken kan niet: ik heb een laptop......
, ik ga zo even bij mijn "bijna niet meer kreupele" paardje kijken! Kom jij zo ook naar stal, smurf?
Wendy schreef:*visualiseert smurf die haar toetsenbord van de laptop af trekt

(ergens in mei of juni)
150gr Dit vanwege het moeilijk droog krijgen in de winter van har teddyvacht en evt wedstrijden.
Dus doen we nu af en toe aan vrijheidsdressuur