Is niet fijn om mee te maken, dat je paard aangevallen is en zo in de wei staat te trillen.
Wel stoer dat je er tussen sprong

Denk dat Visconti dat niet zomaar vergeet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evita_ schreef:Sjee wat naar Vis! Goed van je dat je ertussen sprong hoor, ik bescherm mijn paarden ook altijd als ze 'geklierd' worden. Is er een reden voor het agressieve gedrag van dat andere paard?
gouda schreef:Bolero was een tuiger, zonder papier. Bij een handelaar gekocht die zij dat hij zo uit het land kwam in brabant. Hij kon inderdaad niets liep tegen de muren op in de binnenbak. Hij had zeker een groot hoofd moest goed zoeken naar halsters die pasten. Had ook grote voorhoeven waar hij mee schepte dat is hem denk ik fataal geworden. Stond trouwens al gauw op ijzers met zolen![]()
Ik was 14 toen ik hem kreeg. Laten keuren op het erf en 2 weken later al kreupel voor 2 maanden en daarna steeds vaker en langer. Heb hem maar 1.5 jaar gehad hij is 4 of 5 geworden. Was echt een pracht van een paard![]()
Marusha was een kwpn-er had geen papier maar ze had een brandmerk. Ze heette eigenlijk HygondaOok maar een jaar gehad. Heb ze een ongeluk zien krijgen voor mijn ogen
Been hing erbij.
Morrie schreef:zeker over die paarden in Friesland Arno?
Hopelijk gaat de AID deze zaak behandelen, als de DB het doet, weet ik wel waar die paarden belanden over een week of 4.....