Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy schreef:Mij hebben ze nog nooit aangehouden, maar ik rijd ook niet zoveel in de auto.
Ze hebben me weleens gepakt met een opgevoerde snorfiets, maar toen heb ik door mijn onschuldige snoetje geen boete gekregen uiteindelijk...
smurf schreef:ik heb nog nooit hoeven blazen, maar ik heb wel een BOB-sleutelhanger.....![]()
Arabesk schreef:*leed*
ik ben gister volledig uit mijn panty gegaan bij de abn amro in heerhugowaard.
Mijn pasje is geblokkeerd omdat ik dacht dat ik m verloren was. Volgens telefoonmiep geen probleem kon m zoooo weer laten deblokkeren bij een bank. Ik erheen, me losgerukt van mijn werk, racen... achter een trekker *pesthumeur*
Vijf voor vijf storm ik die bank binnen.
Klant voor me die 10 minuten bezig is. Ben ik aan de beurt... 'sorry mevrouw u moet eerst een nieuw pasje aanvragen' 'lekker dan, kan ik wel geld opnemen, ik sta bijna zonder benzine' 'ja dat kan moet u even daarheen lopen naar de kas'
Ara loopt erheen. 'sorry mevrouw we zijn gesloten' 17.01h 'u had niet meer binnen mogen komen' IK WAS HIER AL TIEN MINUTEN MAAR JULLIE WERKEN NIET DOOR!!
en toen begonnen ze zich ook nog te bemoeien met wat er van de zomer gebeurd was, pasje nummer 897 en 898 zijn toen onbruikbaar verklaard door hun stommiteit/administratie dus na veel gestuiter en getetter kreeg ik mijn oude pasje 896 weer werkend. Dat was een dag voordat ik naar Baarle ging.
Zegt die vent nu doodleuk 'in mijn systeem staat dat 897 en 898 in uw bezit moeten zijn die had u allang moeten activeren'
DAT GING TOEN NIET L UL
bijna zonder benzine komen te staan op weg naar huiskon nergens meer heen, niet naar mijn ouders om geld te halen of wat dan ook. Gelukkig heeft mijn huisgenootje me gered.
Vandaag ga ik naar een andere bank, geld opnemenik ga hier om VIER uur weg, zodat ik RUIM op tijd ben. Mijn ouders gebeld (mijn postadres) om te vragen of er al een nieuw pasje is gearriveerd... niet dus... ik ben net verhuisd dus het is de vraag of hun systeem dat wel aankan 'EN verhuizen EN een nieuw pasje'
Citaat:niks buitenritje ik hoor het al...
IMJ schreef:Cookies schreef:
Kijk dan heb je watIk heb een graafpaard. Er zit springbloed bij haar in de bloedlijn maar zij graaft alleen kuilen. *mischien onder de hindernis door?*
![]()
Zit er geen duits bloed in?
smurf schreef:ja of Wout die staat te bekappen en aan mij vraagt: kan jij met je string even de vliegen bij me weghouden?
Toen konden we de boer zo'n beetje reanimeren, die hoorde het natuurlijk TOEVALLIG weer net.....![]()
Nou, ik denk dat Haf nog wel een weekje of 4 op stal blijft hoor..... om bij te komen