[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:37

ik reed net zo in een politiefuik, over fuiken gesproken ...... ik kon niet aantonen dat de auto verzekerd is, heb nog geen papieren van de schimmige maatschappij die dit bakbeest wilde verzekeren.... ik heb dus ter plekke die tent gebeld, zodat ze telefonisch konden bevestigen dat ik verzekerd ben. Heb ik weer...

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:40

Heb ik een adres gevonden om hooi te bestellen, nemen ze de telefoon niet op, grrrr

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:42

gedver... jij hebt altijd dit soort dingen volgens mij?? Ik moet wel vaak blazen, heb alleen nog nooit zo'n bob-sleutelhanger gekregen.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:44

Mij hebben ze nog nooit aangehouden, maar ik rijd ook niet zoveel in de auto.

Ze hebben me weleens gepakt met een opgevoerde snorfiets, maar toen heb ik door mijn onschuldige snoetje geen boete gekregen uiteindelijk...

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:48

Wendy schreef:
Mij hebben ze nog nooit aangehouden, maar ik rijd ook niet zoveel in de auto.

Ze hebben me weleens gepakt met een opgevoerde snorfiets, maar toen heb ik door mijn onschuldige snoetje geen boete gekregen uiteindelijk...

Ik werd eens midden in de nacht in woerden aan gehouden omdat ik te hard reed. De agent vroeg naar mijn papieren maar die had ik niet bij me. Heb toen gevraagd: Bedoelt u dit misschien ? en gaf hem mijn groene kaart. De agent zei: het is al goed meisje, en nu niet meer zo hard rijden hè ?!
few....Daar kwam ik bekaaid vanaf dus.....

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:49

ik heb nog nooit hoeven blazen, maar ik heb wel een BOB-sleutelhanger.....

Arabesk

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:51

*leed*

ik ben gister volledig uit mijn panty gegaan bij de abn amro in heerhugowaard.

Mijn pasje is geblokkeerd omdat ik dacht dat ik m verloren was. Volgens telefoonmiep geen probleem kon m zoooo weer laten deblokkeren bij een bank. Ik erheen, me losgerukt van mijn werk, racen... achter een trekker *pesthumeur*
Vijf voor vijf storm ik die bank binnen.
Klant voor me die 10 minuten bezig is. Ben ik aan de beurt... 'sorry mevrouw u moet eerst een nieuw pasje aanvragen' 'lekker dan, kan ik wel geld opnemen, ik sta bijna zonder benzine' 'ja dat kan moet u even daarheen lopen naar de kas'

Ara loopt erheen. 'sorry mevrouw we zijn gesloten' 17.01h 'u had niet meer binnen mogen komen' IK WAS HIER AL TIEN MINUTEN MAAR JULLIE WERKEN NIET DOOR!!

en toen begonnen ze zich ook nog te bemoeien met wat er van de zomer gebeurd was, pasje nummer 897 en 898 zijn toen onbruikbaar verklaard door hun stommiteit/administratie dus na veel gestuiter en getetter kreeg ik mijn oude pasje 896 weer werkend. Dat was een dag voordat ik naar Baarle ging.

Zegt die vent nu doodleuk 'in mijn systeem staat dat 897 en 898 in uw bezit moeten zijn die had u allang moeten activeren'

DAT GING TOEN NIET L UL

bijna zonder benzine komen te staan op weg naar huis kon nergens meer heen, niet naar mijn ouders om geld te halen of wat dan ook. Gelukkig heeft mijn huisgenootje me gered.

Vandaag ga ik naar een andere bank, geld opnemen ik ga hier om VIER uur weg, zodat ik RUIM op tijd ben. Mijn ouders gebeld (mijn postadres) om te vragen of er al een nieuw pasje is gearriveerd... niet dus... ik ben net verhuisd dus het is de vraag of hun systeem dat wel aankan 'EN verhuizen EN een nieuw pasje'

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:52

smurf schreef:
ik heb nog nooit hoeven blazen, maar ik heb wel een BOB-sleutelhanger.....

oh....
kijk dat is dus lu llig hè???!!!
Bewaar hem, misschien wordt het ooit nog eens een collectors-item!!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:55

Arabesk schreef:
*leed*

ik ben gister volledig uit mijn panty gegaan bij de abn amro in heerhugowaard.

Mijn pasje is geblokkeerd omdat ik dacht dat ik m verloren was. Volgens telefoonmiep geen probleem kon m zoooo weer laten deblokkeren bij een bank. Ik erheen, me losgerukt van mijn werk, racen... achter een trekker *pesthumeur*
Vijf voor vijf storm ik die bank binnen.
Klant voor me die 10 minuten bezig is. Ben ik aan de beurt... 'sorry mevrouw u moet eerst een nieuw pasje aanvragen' 'lekker dan, kan ik wel geld opnemen, ik sta bijna zonder benzine' 'ja dat kan moet u even daarheen lopen naar de kas'

Ara loopt erheen. 'sorry mevrouw we zijn gesloten' 17.01h 'u had niet meer binnen mogen komen' IK WAS HIER AL TIEN MINUTEN MAAR JULLIE WERKEN NIET DOOR!!

en toen begonnen ze zich ook nog te bemoeien met wat er van de zomer gebeurd was, pasje nummer 897 en 898 zijn toen onbruikbaar verklaard door hun stommiteit/administratie dus na veel gestuiter en getetter kreeg ik mijn oude pasje 896 weer werkend. Dat was een dag voordat ik naar Baarle ging.

Zegt die vent nu doodleuk 'in mijn systeem staat dat 897 en 898 in uw bezit moeten zijn die had u allang moeten activeren'

DAT GING TOEN NIET L UL

bijna zonder benzine komen te staan op weg naar huis kon nergens meer heen, niet naar mijn ouders om geld te halen of wat dan ook. Gelukkig heeft mijn huisgenootje me gered.

Vandaag ga ik naar een andere bank, geld opnemen ik ga hier om VIER uur weg, zodat ik RUIM op tijd ben. Mijn ouders gebeld (mijn postadres) om te vragen of er al een nieuw pasje is gearriveerd... niet dus... ik ben net verhuisd dus het is de vraag of hun systeem dat wel aankan 'EN verhuizen EN een nieuw pasje'

Om agressief van te worden.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:55

@ara: het lijken verdorie wel ambtenaren daar! Ik snap sowieso niet dat die banken alleen open zijn als iedereen werkt, net als postkantoren trouwens.

Met dit weer wil ik helemaal niet binnen zitten, maar lekker aan het werk op de wei, onkruid steken ofzo

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:57

en nu het weerbericht: vanaf vanmiddag het hele weekend regen....... (helaas serieus)

Zo heb ik altijd mot met de postbank, het kostte me 90 euro extra om Morrie te betalen in Oostenrijk, buitenlandse betalingen doen ze daar niet echt aan

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:59

Tsja, de rabobank geeft dan wel praktisch geen rente op je spaargeld , maar problemen met betalingen e.d. heb ik nooit met ze, lekker snel

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:07

Wisselvallig met vooral zaterdag veel neerslag en temperaturen onder normaal voor half april.

Lekker ik zit bij Wanda dit weekend... ik pak warme kleren in denk ik

niks buitenritje ik hoor het al...

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:11

Ik geloof er lekker niks van

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:17

Welke bank heb je Ara? Klinkt bekend...
Gewoon overstappen naar een andere bank!

Niks broeikaseffect, ice age! Ik wil nu eindelijk eens lente, zomer, warmte zon, droog weiland!

Gisteren waren we net op tijd binnen voor de bui, die zagen we al aankomen.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:19

Citaat:
niks buitenritje ik hoor het al...

nee bielzen boren en schrikdraad spannen......

ik ga niet, heb teveel pijn in mijn schouder om zover auto te rijden

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:41

abn amro...
heb ook al eens mot gehad met rabobank
het zijn gewoon te grote logge organisaties

en het geeft zo'n gezeur als je van bank verandert...

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:44

abn/amro... moet je Kees ff bellen.... die regelt het zo voor je!

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:44

oja ik moet nog bij de puppies langsgaan!
Ga je mee Els?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:47

nee, ik ga ff niets... heb geen geld meer en ik ben gewoon ziek eerlijk gezegd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:51

De weersvoorspellingen zeggen mij weinig meer. Er klopt vrijwel nooit iets van. Neem nou afgelopen week. Ze hadden regen, onweer, hagel etc voorspeld, het zou een pet-week worden. Nou, we hebben iedere dag stralend weer gehad, volop zon, blauwe lucht en slechts 1 of 2 buitjes op een dag. Vooral tegen de avond werd het zacht en we hebben dan ook iedere avond een heerlijke wandeling gemaakt.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:53

Het was hier inderdaad ook lang niet slecht

Alleen dat vriezen 's nachts mag weleens ophouden, het is te koud op de fiets

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:00

Er is al met al wel best een hoop water gevallen (de polder is vrij nat) maar met het windje erover en het zonnetje erop droogt het ook weer redelijk snel.
@smurf, voel je je nog steeds niet oké?

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:18

IMJ schreef:
Cookies schreef:

Kijk dan heb je wat Ik heb een graafpaard. Er zit springbloed bij haar in de bloedlijn maar zij graaft alleen kuilen. *mischien onder de hindernis door?*

Zit er geen duits bloed in?

Nee gewoon een Hollandse deerne. We hebben wel een Oosterijks legerpaard (Haflinger) Maar die is niet zo graverig.
Een racepaard heb ik ook, die gaat als een raket met bitloos. Een noodstop zit er wel op..........HO.......en dan lig je tussen zijn oren.

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:23

smurf schreef:
ja of Wout die staat te bekappen en aan mij vraagt: kan jij met je string even de vliegen bij me weghouden?

Toen konden we de boer zo'n beetje reanimeren, die hoorde het natuurlijk TOEVALLIG weer net.....

Nou, ik denk dat Haf nog wel een weekje of 4 op stal blijft hoor..... om bij te komen

Nu smurf, je kon mij ook bijna reanimeren want ik stikte zowat in mijn thee.

De eerste keer dat ik wat hoorde over zo'n string ging bij mij het licht ook even uit.