opala schreef:Nee jullie met je Veluwe hebben zeker geen klagen. En veel meeeeer en breder ruiterpad als bij ons, maar ja het gras is elders altijd groener
Jaaah!! En Sugermiss gaat ons gidsen! Leuk he

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
opala schreef:Nee jullie met je Veluwe hebben zeker geen klagen. En veel meeeeer en breder ruiterpad als bij ons, maar ja het gras is elders altijd groener
Sugarmiss schreef:Nadeel van zandgrond: als het goed warm is is het gras ergens anders al snel groener. Of je moet blijven sproeien![]()
Sugarmiss schreef:Nadeel van zandgrond: als het goed warm is is het gras ergens anders al snel groener. Of je moet blijven sproeien![]()
Ik heb vanochtend al even wat paden bekeken
In augustus is het nog mooier, dan bloeit de hei.
Sugar stond gisteren ineens tussen de kudde schapen, boeide haar niks. Nog even met de herder gepraat (die op TV geweest is)
Ondertussen liep alles met rinkelende bellen om haar heen te blaten en de lammeren dom te kijken. Was wel leuk![]()
@Antheman:
langs welke route ga je naar Wageningen
, dan zoek ik wat anders op, anders loop je dat 2 keer.
Cookies schreef:Ja die barefoot zit heerlijk. Wel moet mijn vader nog wat gaatjes in de beugelriemen prikken want die zijn aan de lange kant. Het is precies wat ik ervan verwacht had. Bob moet er even aan wennen, maar die heeft niet zoveel rijervaring. Ponto vond het allemaal best. Ves en Rex hebben hem nog niet opgehad. Dat komt nog. Maar de barebackpad met beugels (heeeel fout) vinden ze ook niet erg.
Antheman schreef:Halloooo,
Iedereen hard aan het werk?
gouda schreef:Antheman schreef:Halloooo,
Iedereen hard aan het werk?
Nee hoorZit thuis, vakantie en ziek (griep).
Check foto's van Kaylee en haar verzorgster/bijrijder:
viewtopic.php?f=10&t=413103
Sugarmiss schreef:Ik doe nog steeds met mijn eerste paar, niets kapot. Ze zien er nu wel lelijk uit maar werken nog steeds goed![]()
Resultaat van een rondje met Sugar vanmiddag:
Dikke knie, petje kwijt en een sprong van een meter hoog.
Mevrouw nam een andere ingang tussen 2 bomen als ik geplanned had. Mijn knie kwam dus tegen een boom, mijn pet raakte ik kwijt door een zeer laag hangende tak en het greppeltje van 10 cm diep en 20 cm breed moest met een gigasprong genomen worden.
Wil je nog steeds mee Ant
Cookies schreef:Nee er wordt niet gekwijlt op mijn nieuwe zadel. Je mag van een afstandje kijken.![]()
Wat goed dat je met Andor met de cross rope briddle hebt gereden. Fijn ding he? Ik heb er voor Ponto ook 1 een blauwe!!
Mac schreef:Ben net weer binnen van een rondje paardjes poetsen en wandelen met Lee. Omdat Lee niet uit de voeten kan op 't harde heb ik de Old Mac's weer van de plank getrokken. Lee wéét het gewoon: als je haar die dingen aantrekt, stiefelt ze vrolijk overal overheen. Ze liep dus weer mega-vrolijk naast me te drentelen. Gotta love the Old Mac's! Daarmee weet ik nu dus ook zeker dat het alléén haar voetjes zijn die haar parten spelen. Ik ben altijd bang dat ze weer last krijgt van haar knietjes, maar dat is gelukkig dus niet zo. Pfjoew!!
Antheman schreef:De heren hebben vast een zeer kalmerende werking op Sugar![]()
Citaat:Petje toch wel opgehaald he
Sugarmiss schreef:..ohh my god they lost Kenny...
Sugarmiss schreef:Laat je hem alvast oefenen voor de reining