Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Visconti schreef:doet hoefnatuurlijk heb bij jullie wel?
Cookies schreef:Nou ik heb vandaag even gekeken waar Norg ligt, men, dat is bijna aan de andere kant van de wereld!! *maakt beladingslijstje voor auto*
Wat wil je weten over de Freeform Koe??
arno8 schreef:e_horse schreef:Heb je nog meer van die leuke wijsheden? Kunnen wij ons boktonderschrift ook eens veranderen...
Bwahaha.
Tja, Ara is weer weg... dus moet ik nu als leider de onderschriften verzorgen...
Euh... kan alleen nergens op komen.... eh....
Alle normals zijn e*kels?
Arabesk schreef:Ara belt internetinstallatie bedrijf:
"We kunnen u pas aansluiten in de week van 20 november"
DAT IS ZES WEKEN NADAT IK HET AANGEVRAAGD HEB, STELLETJE EIKELS
evita_ schreef:
JoviBan schreef:Hoi susie1981, welkom!
Het kan inderdaad anders.
In een vriendschap is imo geen plaats voor slaan en pijn doen. Daarmee kom je alleen maar verder en verder van je vriend af te staan.
susie1981 schreef:Kunnen jullie me dan een tip geven hoe ik het anders kan doen
Ik wil het echt gaan proberen
JoviBan schreef:susie1981 schreef:Kunnen jullie me dan een tip geven hoe ik het anders kan doen
Ik wil het echt gaan proberen
Het is niet te doen om je op een forum even 'een tip' te geven. Het is een groeiproces dat je in gaat.
Ik kan wel zeggen, sla je paard niet meer, mopper en scheld niet meer op hem, wees niet meer boos of gefrustreerd, ga geen strijd aan, zet je ego opzij, blijf in je centrum en je rust etc etc, maar daar heb je niks aan.![]()
Het is echt een proces, waarin je samen met je paard groeit tot een eenheid.
Klik anders eens op de onderste link van mijn onderschrift.
susie1981 schreef:Oke ik begrijp het
Ik zal vandag is gaan beginnen met lezen in een boek misschien heb ik daar iets aan??
evita_ schreef:Welkom susie!
Wat een goeie beslissing van je! Teken dat je verder denkt en daarmee ben je al een heel eind op weg om een nog betere band te krijgen met je paard!
Ga een zoeken op internet, dan vind je vanzelf heel veel info.
Boeken kunnen zijn van oa;
Monty Roberts
Klaus Ferdinand Hempfling
Inge Teblick
Pat Parelli
Arabesk schreef:Lovelance hier van bokt verkoopt ook touwhalsters