[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:24

geen geld, echt geen cent meer, deze auto kost een vermogen aan wegenbealsting en verzekering in de maand (3 x de stalling van Morrie), dus ik kom iedere maand al geld te kort.....

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:25

Balen van je auto! Op de cruise control heb je dan wel garantie maar op die metertjes niet natuurlijk. Ben je met de trein terug naar je zwembad gegaan dan?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:32

ik heb overal garantie op, ook op een nieuwe klok, de klok was namelijk niet kapot, hij halperde en hij heeft hem compleet gesloopt!
er mankeert nog een hele waslijst aan waar ze vandaag niet aan toe zijn gekomen. Oude auto, 3 ton gelopen, dan krijg je dat, dus het wordt nog een dagje middle of nowhere voor mij, er is niet eens een supermarktje.... ik had niets te eten bij me en die man had alleen boterhammen, die mag ik niet hebben.,.....

Verzekeringstechnisch kan deze auto niet weg, ingewikkelde constructie maar als ik voor 31 maart 2007 een andere auto koop, ben ik enorm de klos, dan ben ik namelijk handelaar met alle bijbehorende administratie (6 x andere auto in 1 jaar tijd)

Ik ben met de auto naar huis gekomen, ik kan niet zonder, Morrie staat ook in the middle of nowhere en met de jeep kan ik erheen met alle emmers en spullen, op de fiets niet (heb geen fiets meer btw) en een leenauto had ie niet voor me.....

Als ik hem straks aftank durf ik in het dorp wel te rijden, verderweg durf ik niet. Ik check toch 2 x per dag de koelvloeistof en flikker er zo'n 5 liter bij in de loop van een week.... dus warmlopen zal ie niet zo snel, met dit weer al helemaal niet (moet ie ook nog wat aan doen)
Hoe hard ik rijdm kan ik zien op de tomtom, maar die kan je er niet in hebben in het Gooi, als je bij een stoplicht niet oplet, jatten ze hem er zo uit terwijl je nog in je auto zit....

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:38

Deuren op slot,en ramen dicht.
Koop een pop voor naast je op de stoel,en zet die een politie pet op,dan laten ze je wel met rust.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:42

*whahaha* een grote pitbull lijkt me effectiever... kan er zo eentje op halen bij Wanda, die heeft een héél gevaarlijk zitten (hij weet alleen zelf niet dat ie gevaarlijk is en ligt op z'n rug te kwispelen bij iedereen die hem aandacht geeft)

Hoest met je oxe-dingessen TL? Zijn ze alweer aangegroeid?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:44

Ik maak zo wel even een fotootje.
Axolotls... Knipoog

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:52

De rose heeft nog 3 goede en 1 aangevreten pootje,en de bruine heeft geen pootjes en kieuwen meer,
en een halve staart:
Afbeelding

Ze wonen momenteel in de koelkast,daar gaat hun stofwisseling naar beneden,eten ze niks(bijna niks) en kunnen ze al hun energie gebruiken om aan te sterken:
Afbeelding

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:58

tot je man denkt: "ha lekker even de frituur aanzetten, wat zal ik er es ingooien"... Clown Haha!

Zou dat bij katten ook werken... als ik ze in de koelkast stop, kakken en kotsen ze minder..... *idee* Pling
"wizwaaaa kom es bij mammie slijm slijm".....

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:59

Ik denk dat dat alleen helpt als je je katten in de vriezer stopt... Clown

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:09

*grrmmppf* die ligt vol met koelelementen...... past niet, heb alleen een vriesvakje, daar zou Wizwa nog net in kunnen met een beetje proppen, maar Spottie past ècht niet.......
(moet ik hem eerst doorzagen, maar dat kan weer alleen indiepgevroren toestand)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:20

Wat een dilemma's...
Je kan eerst de ene kat erin doen,die diepvriezen,dan doorzagen...
Dan die kat eruit,en de andere kat erin.
(maar dan heeft dat doorzagen weer geen nut,toch??
Als ie toch al bevroren is..)

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:22

als je de kat in de koelkast zet, is het resultaat waarschijnlijk een lege koelkast en een hele dikke kat....

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:25

tja moeilijk moeilijk.... wat betreft die lege koelkast en die dikke kat: dat heb ik nu ook al Clown Haha!

Had geen in boodschappen doen na al die uren bij die garage gezeten te hebben, in dat dorpje was niet eens een buurtsuper, daar zijn ze afhankelijk van de SRV man .....ik moest ook nog naar het postkantoor, begonnen ze helemaal te lachen, moet je naar het volgende dorp: 25 km verderop... je zal er maar wonen zeg.... er is daar helemaal NIKS.... en daar moest ik zonodig een auto kopen Clown

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:30

fijn dorp... klinkt gezellig hoor (not)... Ik zou het in zo'n dorp echt niet uithouden... (of ik moet de paarden bij huis kunnen hebben in een mega wei, een ruime paddock hebben, loswerkcirkel, automatische paardenpoetsmachine, en een 60 bij 30 binnenbak dan verhuis ik meteen Lachen )

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:35

ze hebben wel allemaal bunders land om hun boerderij daar en overvolle sloten en weilanden (met water dan hè...)

Ik zag vanmorgen bij ons een reiger middenin de wei staan, dacht nog: wat doet die daar..... tot ik dichterbij kwam en zag dat ie stond te vissen, er is daar een meertje en de kikkers kruipen zo tegen je broekspijpen op in die wei...... hij stond dus eigenlijk te kikkeren....... Cool Vingers aflikken Vork

Onze boer heeft een nieuwe bron van inkomsten: hij wordt pensionstal voor koeien en zit iedereen te pushen een koe te adopteren en in pension te zetten bij hem.... oe voel oe eige....... Clown

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:48

@TL: heb blijven aparte beessies. Ik dacht op de een of andere manier trouwens dat garnalen vegetariers waren?

@morrie: enorm balen van je auto. Klinkt wel als een enorm stelletje prutsers daar in de rimboe

@angela: nog wat gehoord over je kat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 17:11

@ Tinkerloos. Ahh, ik vind ze wel hip. *LOL*
@ Morrie: Balen van je auto!!

En aan Angela dezelfde vraag!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 17:13

Nee, er hebben al een hoop mensen gebelt, maar hij bleek het telkens niet te zijn. Soms ben ik gaan kijken, en soms werd het aan de telefoon al duidelijk (een ex-kater is immers geen poes, en hij is pas een week vermist, vaak hadden ze al een aantal weken terug een kat gevonden, toen zat ie nog in het dierenhotel vanwege onze vakantie)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 17:17

da's balen Angela.....

arme Lenneke trouwens, met dit weer op trektocht...... ik zal m'n gsm es uit de auto halen, straks heeft ze 10 x gebeld of ik haar op wil komen halen.....

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 17:18

idd arme lenneke... ik hoop dat ze een heel goed regenpak heeft, of heel wendbaar tussen de druppels door kan rijden...

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 17:23

nee ze heeft nog niet gebeld, gelukkig, of d'r telefoon is verzopen.... Clown

ik krijg net een mailtje van een stalgenootje en die zegt alleen maar "BLUB".......

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 17:30

o-oo... en kan morrie zwemmen??? Als ik je soms zo hoor, heeft ie vast wel genoeg zwembandjes om te blijven drijven in de wei... Haha! ...

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 17:34

ik kan niet zwemmen en het schijnt dat pard en mens zich piegelen aan elkaar, dus ik ga maar een snorkeltje halen denk ik.....

mag toch wel hopen dat de boer ze niet binnen gaat halen omdat ze de wei kapot lopen....... heb nog geen vlas en m'n vlasboer is tot 20-8 met vakantie, bovendien staat m'n box bomvol met meuk van iedereen....

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 17:45

Het schijnt idd dat ze spiegelen... zouden ze een snorkel maatje morrie hebben??? (en een duikbril)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 17:48

vast wel, anders maken we hem gewoon passen (de duikbril, niet Morrie Clown ) en flippers hebben ze vast wel in zijn maat.....

De hele zool laat los nu, en we dachten nog wel dat we eindelijk bij de echte zool waren aangekomen na al die lagen die er al afgevallen zijn.
Morrie heeft witte hoeven, die worden met de nattigheid steeds roder, ik las er ergens ook al iets over, volgens mij zijn het geen kneuzingen, zou niet weten waaraan: weiland is zompig, liggen geen stenen in, er staan geen palen of hekken in. Ik denk dat het gewoon de nattigheid is en dat zwarte hoeven ook zo zijn, alleen zie je dat niet