ik heb overal garantie op, ook op een nieuwe klok, de klok was namelijk niet kapot, hij halperde en hij heeft hem compleet gesloopt!
er mankeert nog een hele waslijst aan waar ze vandaag niet aan toe zijn gekomen. Oude auto, 3 ton gelopen, dan krijg je dat, dus het wordt nog een dagje middle of nowhere voor mij, er is niet eens een supermarktje.... ik had niets te eten bij me en die man had alleen boterhammen, die mag ik niet hebben.,.....
Verzekeringstechnisch kan deze auto niet weg, ingewikkelde constructie maar als ik voor 31 maart 2007 een andere auto koop, ben ik enorm de klos, dan ben ik namelijk handelaar met alle bijbehorende administratie (6 x andere auto in 1 jaar tijd)
Ik ben met de auto naar huis gekomen, ik kan niet zonder, Morrie staat ook in the middle of nowhere en met de jeep kan ik erheen met alle emmers en spullen, op de fiets niet (heb geen fiets meer btw) en een leenauto had ie niet voor me.....
Als ik hem straks aftank durf ik in het dorp wel te rijden, verderweg durf ik niet. Ik check toch 2 x per dag de koelvloeistof en flikker er zo'n 5 liter bij in de loop van een week.... dus warmlopen zal ie niet zo snel, met dit weer al helemaal niet (moet ie ook nog wat aan doen)
Hoe hard ik rijdm kan ik zien op de tomtom, maar die kan je er niet in hebben in het Gooi, als je bij een stoplicht niet oplet, jatten ze hem er zo uit terwijl je nog in je auto zit....