dat heeft ie geweigerd, het rocva wilde hem ontslaan wegens werkweigering. Het werd een enorme rel, hij heeft uiteindelijk gewonnen. Hij zit nu thuis en krijgt het volledige salaris!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Wendy schreef:Volgens mij heeft hij zelfs een link in zijn onderschrift staan waarom LDR volgens hem niet kan werken...
'Hij'
Hmmm!! Heeft ie al een vrouw of vriendin?? En hoe oud is ie??
smurf schreef:ff lachu om het beleid van het ROC:
afgelopen blok stond er ineens het vak Hotelmanagement op mijn lesrooster, ik heb van mijn levensdagen nog nooit 1 voet over de drempel van een hotel gezet en ik moet dat vak geven.....
krijg ik net een mailtje dat ik m.i.v. volgende week het vak sociale hygiene ga geven..... wat moet ik me dáár bij voorstellen????
Ik ga niet eens vragen of ze er een boek van hebben, want dat hebben ze toch niet... ik vis wel ff uit wie het vorig jaar gedaan heeft (en hoop dat ie er nog werkt...)ROC-humor....
Wendy schreef:Volgens mij heeft hij zelfs een link in zijn onderschrift staan waarom LDR volgens hem niet kan werken...
Citaat:sociale hygiene, ga je elkaar inzepen enzo
Jovarna schreef:Dankzij Kinke zit ik nu een gruweltopic te lezen....
Wendy schreef:Volgens mij heeft hij zelfs een link in zijn onderschrift staan waarom LDR volgens hem niet kan werken...
smurf schreef:ik zie overal tot mijn schrik dat je paarden die door een osteopaat behandeld zijn wekenlang op rust moet zetten en bijgezet moet longeren, .....
IMJ schreef:@ wendy: op de foto is ie niet echt heel erg aantrekkelijk, maar schoonheid komt van binnen uit...
Wendy schreef:Ik ben al jaaaren bezet
Trouwens, we hebben walter even laten vrijspringen, ik heb blijkbaar een springpaard gekocht