[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 15:57

een collega van mijn vader, apotheker moest ineens Nederlands gaan geven

dat heeft ie geweigerd, het rocva wilde hem ontslaan wegens werkweigering. Het werd een enorme rel, hij heeft uiteindelijk gewonnen. Hij zit nu thuis en krijgt het volledige salaris!! in afwachting totdat ze wel weer een passend vak voor hem hebben. Dat is er niet want dat is afgeschaft!

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:03

Arabesk schreef:
Wendy schreef:
Volgens mij heeft hij zelfs een link in zijn onderschrift staan waarom LDR volgens hem niet kan werken...

'Hij'
Hmmm!! Heeft ie al een vrouw of vriendin?? En hoe oud is ie??

Geen idee, ik zal voortaan mensen die ik niet ken omschrijven als 'het'

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:07

ik zie overal tot mijn schrik dat je paarden die door een osteopaat behandeld zijn wekenlang op rust moet zetten en bijgezet moet longeren, vrijdag komt er een osteopaat bij Morrie, maar ik ga dus echt niet longeren, dat vind ik zoooo dom en geestdodend en Morrie ook, dan gaat ie zo vreselijk etteren en klieren, omdat ie er gewoon het nut niet van inziet, daar begin ik dus niet aan.....

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:08

als ik arabesk bijzet gaat ie steigeren en laat zich dan achterover vallen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:10

morrie gaat touwtrekken met me en 3 x raden wie er wint en steeds expers de verkeerde kant op rennen aan dubbellonge kan ie het weer wel......

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:42

smurf schreef:
ff lachu om het beleid van het ROC:
afgelopen blok stond er ineens het vak Hotelmanagement op mijn lesrooster, ik heb van mijn levensdagen nog nooit 1 voet over de drempel van een hotel gezet en ik moet dat vak geven.....

krijg ik net een mailtje dat ik m.i.v. volgende week het vak sociale hygiene ga geven..... wat moet ik me dáár bij voorstellen????
Ik ga niet eens vragen of ze er een boek van hebben, want dat hebben ze toch niet... ik vis wel ff uit wie het vorig jaar gedaan heeft (en hoop dat ie er nog werkt...) ROC-humor....

Ik heb het vak veel gehad, en gegeven in het praktijkhotel als manager aan 1e en 2e jaars. sociale hygiene, ga je elkaar inzepen enzo..

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:44

Wendy schreef:
Volgens mij heeft hij zelfs een link in zijn onderschrift staan waarom LDR volgens hem niet kan werken...

'Hij'
Hmmm!! Heeft ie al een vrouw of vriendin?? En hoe oud is ie??
[/quote]
Geen idee, ik zal voortaan mensen die ik niet ken omschrijven als 'het'
[/quote]

Wow, iemand is op zoek
[/quote]

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:45

Citaat:
sociale hygiene, ga je elkaar inzepen enzo

ja maar dan figuurlijk, op sociaal gebied

ik ga Morrie inzepen...... ofzo....

Kinke

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 17:47

Jovarna schreef:
Dankzij Kinke zit ik nu een gruweltopic te lezen....

Kinke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 17:52

Ik wou dat ik zo kon rijden als David de Wispelaere
Ondanks dat het uitzicht niet verkeerd zou zijn, is hij voor mij als beginner een totaal verkeerde instructeur. Indien mij niet stapje voor stapje wordt uitgelegd wat ik moet doen en wat het effect van bepaalde dingen is snap ik er niks van

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:10

Wendy schreef:

Klopt hoor, dat vond ik al zo vreemd. Maar ik moet me verontschuldigen ik heb aangenomen dat hij voor LDR is(omdat hij zo heftig reageerde steeds) en heb een post van iemand anders met die van hem verward. Smurf wees me hier al op en ik dacht dat moet ik dan wel even checken, voor ik iemand weer vals beschuldig... Ik was toch zeker dat het ergens stond.... maar kan het ook niet meer terug vinden (wel de post van de ander waar "hij" op reageerde ).
@ wendy: op de foto is ie niet echt heel erg aantrekkelijk, maar schoonheid komt van binnen uit...

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:14

smurf schreef:
ik zie overal tot mijn schrik dat je paarden die door een osteopaat behandeld zijn wekenlang op rust moet zetten en bijgezet moet longeren, .....

vreemde combi hoor, op rust staan en toch bijgezet longeren??
Waar heb je het gezien? Kan je haar niet eerst even bellen? scheeld weer in de voorrijdkosten!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:25

ik hoef niets te betalen, het is voor onderzoeksdoeleinden.... anders had ik het nooit gedaan, dan had ik Steffi wel weer laten komen, maar deze mevrouw doet onderzoek naar insulineresistentie en daar is in NL nog bar weinig van bekend

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:32

oh ja, was reden vergeten.
Spreek je morgen, ga nu naar een verjaardag!!!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:46

*pff* verjaardag, melkmeisje rende om 5 uur ook al weg, moest ook naar een verjaardag. Ik moet nog eten..... heb alle paarden binnengezet, ook de gekkenhuizen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:37

IMJ schreef:
@ wendy: op de foto is ie niet echt heel erg aantrekkelijk, maar schoonheid komt van binnen uit...

Nou, in 't eggie is hij toch best apetijtelijk hoor! Niks mis mee!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:54

*uh* over wie gaat het nu eigenlijk? Ben het draadje ff kwijt....

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:56

Q is bezet, zijn vriendin is Bokker foogul (ik ken Q nog van een paar jaar terug, hebben bij dezelfde stal gestaan)

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:56

Ik snap er ook niks meer van...

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:59

ja die vreselijke paardenfabriek, ik was er laatst voor een Parelli cursus, ze hadden me wijslijk niet verteld dat ik kilometers langs een breed kanaal moest om er te komen, anders was ik zeker weten niet gegaan....
Morrie zou er nog niet dood gevonden willen worden.....

Q is een schatje dames, zal ik hem ff roepen? Kan ie lezen dat er over hem gelüld wordt

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:03

Ik ben al jaaaren bezet

Trouwens, we hebben walter even laten vrijspringen, ik heb blijkbaar een springpaard gekocht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:05

Haha, ik heb géén idee wie Q is. Maar ik had 't over David. En nu ik weet dat z'n paarden op blote voeten lopen en natuurlijk bekapt worden, ga ik een fanclub oprichten! }>

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:08

Ik kwam met Morrie IMJ met Jerry tegen in de polder, die is duidelijk weer beter: hij begon als een merrie te piepen en z'n kont ging omhoog naar Morrie...... volgens mij is het een transseksueel.... gewoon een omgebouwde merrie.....

Er is vanmiddag weer een pony alleen thuisgekomen, zadel hing onder de buik (boomloos zadel),meisje werd later thuisgebracht door een man in een dikke BMW wel gewond maar niet ernstig....

De boer wordt er een beetje doodziek van, het is iedere keer raak, toen ik er op stal kwam, moest ik verplicht lesnemen op de rijvereniging omdat ze geen zin hadden in brokken, die regel hebben ze toen laten vallen, willen ze nu weer invoeren. Ik heb dan een probleem: ten eerste kan ik er niet komen met Morrie, ik vindt het niet veilig om met hem door het verkeer te gaan en ten tweede hebben zij mijn lidmaatschap beëindigd omdat ik met een boomloos zadel rijd: ze vinden dat ik willens en weten de rug van mijn paard sloop......

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:47

waarom wordt de boer er ziek van? Als ik die mensen was zou ik er zelf ziek van worden en er wat aan gaan doen. Gelukkig weet die pony waar zijn huis is. Ik denk dat veel paarden gewoon doorrennen..

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:06

Wendy schreef:
Ik ben al jaaaren bezet

Trouwens, we hebben walter even laten vrijspringen, ik heb blijkbaar een springpaard gekocht

Kijk dan heb je wat Ik heb een graafpaard. Er zit springbloed bij haar in de bloedlijn maar zij graaft alleen kuilen. *mischien onder de hindernis door?*

Gisteren is mijn (nep) Cook hoofdstel binnengekomen en gelijk maar even een rondje buiten gemaakt met Ponto. Mooi hoofdstel en ik kan er fijn mee rijden. Ponto vond alles best, maar die kun je overal mee rijden. Alleen aan die kunstof bitjes heeft ie de schurft.