Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zeeuwtje68 schreef:Laten we het nu eens omdraaien dan? Waarom laten normals de naturals niet in hun waarde!!
Arabesk schreef:topics vergelijkbaar met deze, zijn meestal van een TS die geen natural is
katiavl schreef:Zeeuwtje68 schreef:Laten we het nu eens omdraaien dan? Waarom laten normals de naturals niet in hun waarde!!
Ik denk dat er meer normals die waarde laten dan naturals, als je dit topic kritisch leest kan je dat goed zien
ShannaY schreef:Juist, ik heb nog nooit een normaal mens gezien die tegen een natural zei, je moet je paard scheren, of doe hem eens een deken op.
Daarin tegen wel, laat zijn deken af, je mag hem niet scheren, je moet bitloos rijden blabla.

Citaat:Nou ik zie het niet hoor! het gaat al nergens meer over hier!
Kijk gewoon naar het paard ieder paard is nou eenmaal anders, net als de mens toch?
Dus elk paard heeft andere behoeftes.
De een staat liever binnen, de ander buiten en ga zo maar door!
Dit is gewoon een topic zonder eind zo als het nu gaat!
Jammer hoor!
ShannaY schreef:Juist, ik heb nog nooit een normaal mens gezien die tegen een natural zei, je moet je paard scheren, of doe hem eens een deken op.
. Is tutten, eindeloos borstelen en knuffelen trouwens geen dierenmishandeling?
Daarin tegen wel, laat zijn deken af, je mag hem niet scheren, je moet bitloos rijden blabla.
Citaat:Maar wie zegt dat als ik ooit een paard van een natural koop dat paard het bij mij niet prima naar zijn zin zou hebben? Of als ik een van mijn sportpaarden naar een natural verkoop mijn paard zich daar niet zou kunnen redden? Wij kunnen natuurlijk niet beslissen wat voor elk individuele paard het beste is. Tenzij het om medische redenen gaat dat een bepaalde manier van optoming gekozen wordt.
Midasje schreef:TS vindt dat je helemaal gelijk hebt, ik wordt er namelijk ook moe van, durf nog niet meer op bokt te vertellen dat als het stormt mijn paard gewoon de hele dag niet buiten komt.
Zeeuwtje68 schreef:ShannaY schreef:Juist, ik heb nog nooit een normaal mens gezien die tegen een natural zei, je moet je paard scheren, of doe hem eens een deken op.
En daar luister jij dan braaf naar? Kom op zeg doe niet zo kinderachtig a.u.b
Nogmaals iedereen probeerd toch wat goed is voor zijn paard?
Zeeuwtje68 schreef:Midasje schreef:TS vindt dat je helemaal gelijk hebt, ik wordt er namelijk ook moe van, durf nog niet meer op bokt te vertellen dat als het stormt mijn paard gewoon de hele dag niet buiten komt.
Waarom zou je dat dan niet vertellen?
Snap het niet hoor.
Jou paard is misschien blijer op stal met storm, en ander slecht weer. Niks op tegen toch!
Maar de mijne staan liever buiten. Waarom omdat ze niet anders gewend zijn denk ik!
En ze geven er totaal niks om.
Is dat dan niet goed wat jij of ik doe?
Dacht het wel hoor
ShannaY schreef:Ik word gewoon zo moe van al dat gezanik over hoe een paard gehouden moet worden.
Als je echt goed bezig wilt zijn, koop dan gewoon GEEN paard, dan doe je sowieso niet mee aan "dierenmishandeling" zoals sommige aanhanger beweren.
Rijd dan niet op hem, poets hem niet, maak zoek een natuurgebied waar hij volledig terug kan naar de roots, en ga niet voor het halve werk.