Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ShannaY schreef:Laat toch eens een ander in zijn waarde, en zijn bijgehorende behoeftes. Ik verlaag me niet tot het niveau dat ik moet gaan zeggen "Bitloos? Belachelijk.. al die paarden die uit elkaar lopen, en de mensen die op de rug zitten te bonken"
Dat wil ik niet, en doe ik dus ook niet, het was maar een voorbeeld! Het verschil moet er zijn, en respecteer dat ook van een ander ipv het belachelijk te maken.
??? Lees je eigen posts nou eens terug in dit topic?

LCharlotte schreef:Nu krijg je een discussie over duscussies terwijl je niet van discussies houdt

. Momenteel is Sam zelfs nog aan het herstellen van een vage blessure, dus hij staat lekker op het land en we doen voorlopig even helemaal niets. Ik wil dat Sam echt weer helemaal beter is, wil niets forceren, mede ook omdat de DA's niet precies weten wat er aan de hand is (geweest). Hij is nog zo jong en het hele verhaal, zoals ik met mijn paard (kun je ook doortrekken naar andere paarden) om ga, is te lezen in mijn profiel.
)
.ShannaY schreef:Ik rij om bevesting te krijgen dat ik goed bezig ben. Niks meer, en niks minder.
). Voel echt geen behoefte om een topic te starten met bitloze foto's van ''kijk mij nou'' (ieder zijn ding, ik voel die behoefte niet zo
). Waarom geloven ze me niet op mijn woord, als ik zeg dat we ook serieus bezig zijn, weliswaar thuis en niet op wedstrijd, maar dat kan toch? Maar we zijn vooral bezig met heel veel plezier, zowel voor mijn paard als voor mij. Anders rij ik liever niet namelijk.
). Lusitana schreef:Waarom is het in hemelsnaam zo vreselijk belangrijk om foto's te zien van het feit dat je zonder bit wat kunt bereiken? Het kan, maar de meesten willen het helemaal niet, hun doel ligt op een heel ander vlak
ShannaY schreef:Dat jullie mij belachelijk maken niet, de wedstrijdsport (en welke tak dan ook) in het algemeen.
Laat toch eens een ander in zijn waarde, en zijn bijgehorende behoeftes. Ik verlaag me niet tot het niveau dat ik moet gaan zeggen "Bitloos? Belachelijk.. al die paarden die uit elkaar lopen, en de mensen die op de rug zitten te bonken"
Dat wil ik niet, en doe ik dus ook niet, het was maar een voorbeeld! Het verschil moet er zijn, en respecteer dat ook van een ander ipv het belachelijk te maken.

) 
Isis_Ywen schreef:Waarom is het voorbeeld dat gegeven is dat ene topic over een redelijk goed lopend paard zonder bit niet voldoende?
Het is een beetje makkelijk om te zeggen; dat is er maar één. Als ik op zoek ga naar goed lopende paarden met bit binnen bokt zal ik er ook niet bijster veel vinden.
Dat is toch geen argument???
.... 
superwoman schreef:Lusitana schreef:Waarom is het in hemelsnaam zo vreselijk belangrijk om foto's te zien van het feit dat je zonder bit wat kunt bereiken? Het kan, maar de meesten willen het helemaal niet, hun doel ligt op een heel ander vlak
hmmm voor mij is het " belangrijk" voor de discussie dat er aardig wat bitloze ruiters graag mee zouden willen doen aan de knhs wedstrijden. (maar dan bitloos natuurlijk)
Ik snap niet dat sommige mensen bitloos als beter zien.
Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen om bitloos wedstrijden te mogen rijden.
ik ben absoluut geen dressuurruiter maar de gewone Lalalala rondhobbel ruiter
.blensink schreef:@Babeth voor mij ziet het er prachtig uit, je paard loopt lekker ontspannen begrijp dat je trots bent.
Denk dat onze dressuurruiters liever het hoofd wat hoger hebben evenals de achterhand.
Verbeter me als ik ernaast zitik ben absoluut geen dressuurruiter maar de gewone Lalalala rondhobbel ruiter
.
Daarom zou ik het vooral leuk en leerzaam vinden zonder al te veel negatief commentaar en respect voor @Babeth willen weten wat de dressuurruiters nu hiervan vinden en waar aan te werken bv.
Babeth schreef:blensink schreef:@Babeth voor mij ziet het er prachtig uit, je paard loopt lekker ontspannen begrijp dat je trots bent.
Denk dat onze dressuurruiters liever het hoofd wat hoger hebben evenals de achterhand.
Verbeter me als ik ernaast zitik ben absoluut geen dressuurruiter maar de gewone Lalalala rondhobbel ruiter
.
Daarom zou ik het vooral leuk en leerzaam vinden zonder al te veel negatief commentaar en respect voor @Babeth willen weten wat de dressuurruiters nu hiervan vinden en waar aan te werken bv.
Ik ben daar ook erg benieuwd naar. Ik weet dat ze inderdaad lang loopt, maar ik vind het belangrijk dat ze ontspannen loopt en goed over de rug.