Hij lag wel ver genoeg naar achteren. Maar hij keek mijn richting op, dus misschien lijkt het daardoor zo
Maar zal er de volgende keer op letten! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar zal er de volgende keer op letten! 
mirijam schreef:sidneey heb je nou een maat 1 of 2 op je hafje liggen en hoe groot is je haf?
Dit vraag ik omdat ik er zojuist ook een besteld heb maar ben aan het twijfelen over de maat..
nou ik heb net maatje 36 soms 34 en ik heb een maat 2
ik heb maat 1 niet getest want ik wist gewoon dat ik lekker ruim wilde zitten. er kan dus voor mij als ik helemaal naar achter zit op mijn zadel een kleinkind voor me zitten maar ik vind het super zitten. ik hou van lekker los. het nadeel is de lengte van het zadel maar op mijn teddybeer van 1.49 past het goed
ik hoop dat je een goede keuze hebt gemaakt
(ben er nog steeds heel erg blij mee) 

, das balen. 

sidneey schreef:even een vraagje, het bruin van mij caramello begint vaal te worden. Hoe kan ik dit oplossen? heb onder de zadel zitting a; wat geprobeerd maar dit word allemaal erg vlekkerig. En waar kun je eht caramel mee behandelen? Het maakt mij niet uit als het nubuck glad word zoals leer. please help!
volgende morgn was hij opgedroogt en half zwart en half grijs en toen nog wat delen extra ingesmeerd. nu is hij helemaal zwart, soepel en glad. ben helemaal blij want uiteindelijk wordt hij toch zwart en donkerder maar zo heb ik hem al helemaal gelijk.

cissie schreef:oww zo, veel succes met inrijden dan, aan het zadel zal het niet liggen!!