Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KiWiKo schreef:dat is zeker niet waar![]()
toen ik 30 jaar geleden begon had ook alles gewoon een deken op
Kinke schreef:ik zal eens even foto's maken van haar billen, zullen we zien wie er hariger is
KiWiKo schreef:
@ moniek........ een zeiknat paard kan je best op het land zetten, is geen probleem...... sterker nog is beter dan op stal![]()
Arabesk schreef:En alle amateur rijders die dekens gebruiken meten zich alleen maar een 'sport' status aan met die dekens.
Kinke schreef:vraag??? oh, je bedoelt, waarom ik eigenlijk op m'n paard rij?
Simpel, omdat ik het leuk vind, om haar in beweging te houden, om haar soepeler te krijgen, om de kwaliteit van haar voeten goed te houden, om samen bezig te zijn etc.etc.
Toch bijzonder dat dat dan automatisch betekent dat je niet 'natuurlijk' bezig bent en je dus blijkbaar met dekens etc. aan de slag moet.
Als je geen tijd hebt om lang uit te stappen moet je er niet op stappen, of je training verkorten zodat je wel tijd hebt om langer uit te stappen, simpel toch?
Arabesk schreef:KiWiKo schreef:dat is zeker niet waar![]()
toen ik 30 jaar geleden begon had ook alles gewoon een deken op
toen ik 15 jaar geleden begon met paarden had geeneen paard een deken op
niet bij de manege, niet bij de boeren waar ik gereden heb, niet bij de pensionstal waar ik gereden heb.
Toen ben ik een aantal jaar úit de paarden geweest en kwam terug en dacht "Wat?? Heb ik iets gemist ofzo, zijn paarden tegenwoordig niet meer waterdicht?"
Ik vind het zo'n volstrekte onzin. Dekens gebruik je alleen als je paard ziek en of oud is. Ze smelten echt niet hoor.
En alle amateur rijders die dekens gebruiken meten zich alleen maar een 'sport' status aan met die dekens.
Citaat:Waarom willen jullie geen deken op je paard?
heb niet het hele topic gelezen hoor.
Is het alleenmaar omdat je alles zo "natuurlijk" mogenlijk wil doen?