Of het daadwerkelijk door de physiopad is gekomen weet ik niet maar ik ben in ieder geval blij dat ze uit de handel genomen zijn.
Gr,
Karina
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Balder schreef:Ik heb mijn Barefoot London in het najaar weggedaan omdat mij arabier drukplekken kreeg naast zijn schoft. Vlak daarna las ik dat juist de physiopads hierdoor uit de handel gingen . Had ik het maar eerder geweten. Ik had nog de hoop dat de witte haren in de wintervacht, die maar tot halverwege de haar zaten, niet zouden doorkomen in de zomervacht. Helaas is dat niet zo en loopt mijn paardje nu met witte vlekken aan beide zijden van zijn schoft. Ik baal als een stekker.![]()
Of het daadwerkelijk door de physiopad is gekomen weet ik niet maar ik ben in ieder geval blij dat ze uit de handel genomen zijn.
Gr,
Karina
Anoniem schreef:Mischien mag ik het hier niet vragen,maar ik wilde graag mijn Grandeurdekje wassen,hoe was je dit makkelijk?
Inlages er natuurlijk uit, en dan met wolwasmiddel ofzo??
_Dunja_ schreef:Anoniem schreef:Mischien mag ik het hier niet vragen,maar ik wilde graag mijn Grandeurdekje wassen,hoe was je dit makkelijk?
Inlages er natuurlijk uit, en dan met wolwasmiddel ofzo??
Weet iemand dan ook hoe ik mijn grandeur pad kan wassen met fleece onderop ?
annastasia schreef:ik zit er over te denken om m'n barefoot weer te verkopen. hij is eigenlijk veel te groot voor m'n pony (alhoewel ze er wel lekker onder loopt). maar zweten, niet normaal en dan hoeven we nog niet eens intensief te rijden.
foto's staan op http://www.annastasia.mijnalbums.nl
Ze heeft totaal geen schoft en daardoor passen de meeste zadels haar niet. ik ben het soft balance dressuur model aan het afwachten daar ik toch graag een dressuur zadel wil.
moeilijk,moeilijk.
Denk dat ik maar eens het soft balance vzh zadel moet gaan uitproberen om toch een beetje het idee te krijgen hoe deze zit.