Ik loop regelmatig tegen de grenzen van mijn RBE aan, vooral met buitenrijden. Dit lijkt de laatste tijd wel zelfmoord. Ik had de horseanalities een beetje aan de kant gezet in mijn hoofd en kwam in het bos laatst tot de ontdekking dat er heel veel van waar is.
Er werd bij mij in het bos een festival georganiseerd en het was de aankomst dag van alle festivalgangers, maar dit was ik even vergeten... dus ik stap op paardlief richting het bos en het wordt steeds drukker. Ik probeer te blijven stappen, maar dit is geen doen, een drafje dan maar, maar wel op mijn tempo dus een flink stevig drafje en warempel alle controle en rust weer terug. Zora we gaan hier links, OK we gaan links, Zora we gaan hier rechts, OK we gaan rechts. Heerlijk, kort ritje ervan gemaakt en uitgebreid beloont toen we thuis aankwamen zonder al te veel kleerscheuren.
Wat wel opvalt is dat ze sinds ze een kruidenmix bij krijgt (moody mix van de paardendrogist) dat er weer wat van die scherpe randjes bot worden en ik weer even kon ademhalen.