Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
evitatinkle schreef:lekker dagje smurf...
oh oh ze zijn bij ons ook audits aan het doen. Gaat ook helemaal niet goed, zijn net 2 dagen bezig.
IMJ schreef:Ik ben me ook op een ander topic aan het mengen (aangezien ik niet een èchte natural ben hè).
Er zijn dus mensen die dit een hele normale manier van rijden vinden. Gewoon laag, diep en rond...
http://img319.imageshack.us/img319/9389 ... .jpg[/img]
(zoek de ontspanning???) en probeer het oog van het paard eens te bekijken, zou hij happy zijn op deze manier??
jannico schreef:
Als "pure" nh-er is mijn mening over dit soort dingen voor de hand liggend. Daar hoef ik verder niet over uit te wijden. Ontspanning is bij de gem. wedstrijd ruiter al ver te zoeken (ldr of niet) paarden moeten "tonen", dit betekent in 99% van de gevallen dat het paard stijf staat van spanning en adrealine
jannico schreef:
sinds dat de fei (heet toch zo ?) heeft gezegt dat de paarden er geen nadelige effecten van ondervinden, is deze discussie enigsinds op een doodspoor beland. De "tegenstanders" kunnen roepen wat ze willen, de voorstanders grijpen toch terug op wat de fei gezegt heeft. Dit alles leid tot een discussie die uiteindelijk bestaat uit flame en moddergooien.