Altijd zo? Sjeetje. Die arme Morrie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Morrie schreef:best wel onhandig zo'n blessure
Tinkerloos schreef:Ik heb net een bod van 40 euro gehad op mijn zooi...![]()
Oke,het zijn vrijwel nieuwe dingen,maar voor mij is het zooi..
opala schreef:Lenneke: Veel plezier
Gouda: Het zit je niet mee. Schijnbaar hebben ze dus niet meerdere stukken weide.
en of het is schreeuwend duur of er zit nog geen weidegang bij! hier in de buurt is een manege... en daar moeten ze 290 euro per maand betalen maar ze zijn nu met een groep begonnen extra hooi in te kopen omdat dat te weinig is
betaal je 290 euro is het nog niet voldoende wat je krijgt :'(
Morrie schreef:spierbevangenheid ben ik ook bang voor op zo'n dag als gisteren, als het 24 uur aan 1 stuk door regent, maar Morrie heeft het goed doorstaan, hij was als een bezetene aan het rennen en spelen vanmorgen en de boer sprak z'n verbazing nog uit dat zo'n dikzak zo lenig was en zo kon springen en draaien in de lucht zonder z'n poten te breken![]()
Alleen was dat omdat er een nieuw paard bij de minikudde staat. Helaas is mijn merrie tijdelijk even uit de kudde verwijderd (is de baas) om de rest rustig kennis te laten maken. Nu krijgt het nieuwe paard geen kans omdat ze 'm niet bij de andere laat. Ze beschermt haar kinderen letterlijk met hoef en tand.
Is het bij jullie dan zo slecht weer nu?