[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Farah_

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:38

Ik rij ook altijd in de buitenbak, hebben hier ook geen beschikking over een binnenbak, maar vind 't niet erg... tenzij 't heel hard regent.. Bloos

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:40

ik heb niet eens een bak...Knipoog

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:45

Ik rij niet eens Haha!

pfff balen Arno.Ben wel benieuwd hoe je dit gaat oplossen. Die aangetekende brief lijkt me een strak plan!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 12:15

ik heb het niet met pakjes de laatste tijd: zadel kwijtgeraakt bij TNT, bestelling geplaatst en betaald bij een bedrijf dat ermee gekapt is, en nu heb ik diezelfde bestelling toch weer elders geplaatst.... hopen dat zij blijven bestaan èn dat TNT het pakje niet kwijtraakt..... ik heb het spul echt nodig en het is niet in de winkel te koop.....

@arno zo kom je wel aan je paarden, wat Ara zei, zo heeft Wanda er 2 paarden bij gekregen (die ze heel niet wilde, watmoet zij nou met een Welsh hengstje)........ Clown

Ik krijg er van de winter ook 2 bij op de wei waarvan ik de eigenaren vrijwel nooit zal zien
Laatst bijgewerkt door Morrie op 02-11-06 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 12:16

Bedankt voor de ideeen.
Ik wil eigenlijk helemaal geen brieven sturen Boos!
Gedoe.... als het moet, doe ik het, maar eerst maar eens bellen dat ze dit weekend weg moeten.
En anders regel ik stalling voor ze in Friesland, achter een dijk Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 12:20

Ik wil wel een concept voor je opstellen arno. Is wel aan mij toevertrouwd. Duivel

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 12:21

arno8 schreef:
Bedankt voor de ideeen.
Ik wil eigenlijk helemaal geen brieven sturen Boos!
Gedoe.... als het moet, doe ik het, maar eerst maar eens bellen dat ze dit weekend weg moeten.
En anders regel ik stalling voor ze in Friesland, achter een dijk Extreme duivel

zet je die mensen achter de dijk hoop ik, niet die paarden... Verdrietig

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 12:37

o mensen wat ben ik weer snipverkouden , ziek en beroerd........ alweer.... Huilen

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:11

Beterschap Morrie Ach gut

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:17

Idd de mensen achter de dijik...
Pffff, het reltopic is nu zo diep gezonken, dat ik ben afgehaakt.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:17

Pffff,ik ben net 15 minuten bezig geweest om dat 'andere' topic door te lezen. Koe
Ik geef het op denk ik,ik kan het toch niet winnen..
(hoeft ook niet..) Pling

Morrie,beterschap.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:21

ik lees het vanaf het begin af aan mee, maar trek liever m'n toetesenbord uit de pc dan dat ier wat plaats, hoewel het me wel moeite kost, maar dat levert me dan geheid een ban op......
Dus ik doe wat ik in het dagelijks leven ook doe: ik slik de beledigingen en doe gewoon mijn ding

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:25

sommige dingen kan ik niet helemaal volgen hoor , de logica ontgaat me

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:41

beterschap morrie...

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:43

Faux schreef:
Ik rij altijd in een buitenbak, héb ook geen binnenbak. Haha! En al zou ik hem tot mijn beschikking hebben zou ik nog 99,99% van de tijd buitenrijden. Véél fijner. Ja Vind ik dan. Ik ga ook rijden zo, hoop ook dat ik het een beetje droog hou. Lachen

ik zou wel buiten willen rijden... maar mijn paard niet... in de bak rijden vind ie super. Alleen naar buiten vind ie een ramp (en doet ie ook niet, hij staakt). Samen met Orlanda (en iemand erop die haar rijdt) naar buiten vind ie wel leuk, dus als het kan, dan doen we dat ook . Lachen

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:43

succes morrie

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:49

Citaat:
Alleen naar buiten vind ie een ramp (en doet ie ook niet, hij staakt).

Dat zou ik vroeger ook gezegd hebben van Morrie maar nu zeg ik dat hij tresholds heeft en neem ik de tijd, we hebben er zondag een half uur over gedaan om achterin de polder te komen.
Vroeger was ie omgedraaid en teruggekletterd, of aachteruit de sloot in gelopen, of ik had hem erlangs geschreeuwd en geslagen en nu kostte het tijd en rust........
Er is vrijwel niemand die met mij buiten wil rijden, en degene die het wel wil, is er nooit op dezelfde tijd als ik.....en rijdt niet op zondag en ik juist wel....

*snotter HATSJOE*

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:50

Beterschap Els

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 14:04

Afbeelding

Heb je hier wat aan Morrie?!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 14:08

Morrie schreef:
Citaat:
Alleen naar buiten vind ie een ramp (en doet ie ook niet, hij staakt).

Dat zou ik vroeger ook gezegd hebben van Morrie maar nu zeg ik dat hij tresholds heeft en neem ik de tijd, we hebben er zondag een half uur over gedaan om achterin de polder te komen.
Vroeger was ie omgedraaid en teruggekletterd, of aachteruit de sloot in gelopen, of ik had hem erlangs geschreeuwd en geslagen en nu kostte het tijd en rust........
Er is vrijwel niemand die met mij buiten wil rijden, en degene die het wel wil, is er nooit op dezelfde tijd als ik.....en rijdt niet op zondag en ik juist wel....

*snotter HATSJOE*

Wit gaat niet aan de kletter, wel achteruit, maar dan draai ik hem rustig weer door. Ik heb al eens een uur voor een pad gestaan waar ie niet verder wilde. Hij bleef heel rustig staan. Af en toe rustig proberen weg te lopen, maar dan draai ik hem weer naar de oude positie. Schreeuwen en slaan doe ik niet (heb gelukkig al geleert dat dat niet werkt). Na een uur is mijn geduld op, en lopen we via een andere weg (als het plan van Wit) alsnog naar huis. Het zou fijn zijn als ik nog meer geduld had, dan zouden we misschien meer bereiken.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 14:14

tnx voor de snotlap, die kan ik wel gebruiken, ik ben nu aan mijn laatste papieren zakdoekje (van een geleend pakje) toe, dan ga ik naar huis......

Ik zie nu bij Morrie de signalen dat ie verder kan, al is het maar 1 stapje en dan beginnen we opnieuw. Ik ben gelukkig gezegend met héél véél geduld........

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 14:17

_angela_ schreef:
Wit gaat niet aan de kletter, wel achteruit, maar dan draai ik hem rustig weer door. Ik heb al eens een uur voor een pad gestaan waar ie niet verder wilde. Hij bleef heel rustig staan. Af en toe rustig proberen weg te lopen, maar dan draai ik hem weer naar de oude positie. Schreeuwen en slaan doe ik niet (heb gelukkig al geleert dat dat niet werkt). Na een uur is mijn geduld op, en lopen we via een andere weg (als het plan van Wit) alsnog naar huis. Het zou fijn zijn als ik nog meer geduld had, dan zouden we misschien meer bereiken.

haha, precies vanilla (ook wit).
Wat ik nu probeer: als ze blokkeert, meteen afstappen en doorlopen. Als er iemand voor haar loopt, is het niet erg. Even verderop stap ik weer op.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 14:22

jeetje nu wordt het wel erg moeilijk voor me om niet in dat andere topic te posten, als ze erover beginnen dat je het voor het geld zou doen, word ik altijd zooooo giftig.....
Ik ben alleen aan bekappen (zowel Wout als Annette) al 3 x zoveel geld kwijt als aan de hoefsmid vroeger, die 1 x per 8 weken nieuwe ijzers onder zette en verder 3 x per gratis afgevallen ijzers weer onder timmerde....... enz. enz.

Ik hoor net dat mijn (test) zadel weer gevonden is blijkbaar, de tracktrace zegt dat ie nu in Dordrecht ligt, of all places...... welke TNT medewerker zou hem een week getest hebben...

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 14:24

Morrie schreef:
welke TNT medewerker zou hem een week getest hebben...

Dat zou de mestBOY wel zijn die laatst ook niet is aangekomen Clown

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 14:40

Het handige aan sommige topics: door de volslagen domheid van sommige mensen en de domme beschuldigingen die ze naar je roepen, weet je bijna zeker dat je op het goede verlichte pad zit Haha!

Pas als ze je gaan bestrijden met redelijke logisch klinkende argumenten, is het tijd om te gaan twijfelen.