Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
arno8 schreef:Bedankt voor de ideeen.
Ik wil eigenlijk helemaal geen brieven sturen
Gedoe.... als het moet, doe ik het, maar eerst maar eens bellen dat ze dit weekend weg moeten.
En anders regel ik stalling voor ze in Friesland, achter een dijk
Faux schreef:Ik rij altijd in een buitenbak, héb ook geen binnenbak.En al zou ik hem tot mijn beschikking hebben zou ik nog 99,99% van de tijd buitenrijden. Véél fijner.
Vind ik dan. Ik ga ook rijden zo, hoop ook dat ik het een beetje droog hou.
Citaat:Alleen naar buiten vind ie een ramp (en doet ie ook niet, hij staakt).
Morrie schreef:Citaat:Alleen naar buiten vind ie een ramp (en doet ie ook niet, hij staakt).
Dat zou ik vroeger ook gezegd hebben van Morrie maar nu zeg ik dat hij tresholds heeft en neem ik de tijd, we hebben er zondag een half uur over gedaan om achterin de polder te komen.
Vroeger was ie omgedraaid en teruggekletterd, of aachteruit de sloot in gelopen, of ik had hem erlangs geschreeuwd en geslagen en nu kostte het tijd en rust........
Er is vrijwel niemand die met mij buiten wil rijden, en degene die het wel wil, is er nooit op dezelfde tijd als ik.....en rijdt niet op zondag en ik juist wel....
*snotter HATSJOE*
_angela_ schreef:Wit gaat niet aan de kletter, wel achteruit, maar dan draai ik hem rustig weer door. Ik heb al eens een uur voor een pad gestaan waar ie niet verder wilde. Hij bleef heel rustig staan. Af en toe rustig proberen weg te lopen, maar dan draai ik hem weer naar de oude positie. Schreeuwen en slaan doe ik niet (heb gelukkig al geleert dat dat niet werkt). Na een uur is mijn geduld op, en lopen we via een andere weg (als het plan van Wit) alsnog naar huis. Het zou fijn zijn als ik nog meer geduld had, dan zouden we misschien meer bereiken.
Morrie schreef:welke TNT medewerker zou hem een week getest hebben...